Mikä tod.näköisyys olla raskaana? ja teidän alkuraskauden oireet

  • Viestiketjun aloittaja Raskaanako
  • Ensimmäinen viesti
Raskaanako
Hei! Meille kävi peuhatessa ensimmäisen kerran niin että syystä tai toisesta kondomi jäi sisälleni. Onko suurikin mahdollisuus olla raskaana? Ja toinen kysymys että voiko oireita (muka) ilmestyä jo 4- päivää kyseisen aktin jälkeen? Itse olen kuullut että munasolun kiinnittyminen kohtuun kestää väh sen 6 pv ja aikaisintaan sillo oireita? Menkat ovat aina olleet epäsäännölliset, joten oviksesta en osaa sanoa. Oireina minulla 4pvn jälkeen vahva alavatsan ajoittainen vihlominen (vasemmalla puolella), palan tunne kurkussa ja vahva kuvotus (mutta iltaisin ruoan jälkeen, ei aamulla) ja yliherkkyys hajuille, jotka saavatkin yökkimään ja kaiken noudemaan melkein kurkkuun asti. Vai olisiko vain flunssan alkua? Kuinka nopeasti teidän rasausoireet ovat alkaneet? Jos plussa pamahtaa ni ei ole suunniteltua, muttei myöskään ei toivottua (siksi en hakenut je) tilanne nyt tämä ja kiitos kovasti jos joku kerkee vastailemaam tai jakamaan omia kokemuksia... oli kysymys kuinka hölmö tahansa, niin minulle vastauksista olisi nyt suuri apu....
 

Yhteistyössä