Mikä vaivaa??

  • Viestiketjun aloittaja Avuton:(
  • Ensimmäinen viesti
Avuton:(
Elikkä, mulla on kipua tossa vasemmalla puolella lantiota, munasarjojen kohdalla? Niin olen sen ainenkin paikantanut koska on tosiaan sen verran alhaalla eli ei edes alavatsaa vaan vähän alempana kuin lantio. Kipuilua on jatkunut sen pari viikkoa? Virtsatulehdus vasta ollut ja sitä hoidettiin kaksi antibiootti kuuria kun ei ekalla lähtenyt. Noh toisen kuurin jälkeen oireet helpotti. No soitin sitten tämän kipuilun ja pienen lämmön takia päivystykseen ja pyysivät sitten sinne testeihin. Otettiin pika serppi ja pissatesti. Kummassakaan ei mitään vikaa. Crp normaali ja pissa puhdas eli ei tulehdusta. Kipuilu kuitenkin jatkunut mutta mistä siis kyse?? Kipu oli aluksi semmoista että koskee ja kun painoi aluetta niin tuntui kipua enemmän. Nyt yksi päivä sitten kipu oli todella kova mutta jatkui vain sen parisen tuntia? Ehkä 2-4 tuntia. Ja nukutun yön jälkeen kipua ei tuntunut oikeastaan yhtään? Vain pienesti. Nyt se on taas hieman kipeämpi mutta ei paha. Sellainen että sen kanssa kestää ihan hyvin. Tietty se häiritsee kun jossain asennoissa koskee. Tuntuu että säteilee vähän tohon vasemman puoleiseen alaselkään ja alas reittä myös. Mietin että olisiko ovulaatio kipua? Mutta jatkuuko se näin pitkään? Ja tosiaan en tiedä millaista se on kun ei ole ennen kyseistä kipua ollut.. Auttakaa tyhmää! Ja tosiaan ei voi olla kyseessä mikään yhdyntään liittyvä sairaus tai muu kun en yhdyntää ole harrastanut. Ja tosiaan virtsatulehduksen oireita ei enää ole myöskään. Pissalla käyn suht usein mutta juon myös paljon joten voi johtua ihan siitä. Mitään kirvelyä ei ole. Ovulaatio kipua mietin myös siksi kun olen mielestäni erittänyt enemmän limaa lähiakoina kun koskaan ennen? Siis semmoista sitkeää vähän kellertävää ja läpinäkyvää ja ihmettelin kovasti miksi kun ei ole ennen tapahtunut. Ja myöhemmin kun nuo loppuivat niin oli sitten semmoista vetisempää limaa?? Mutta kumpaakaan ei tällä hetkellä ole mutta kipuilua silti. Kuukautisisten alusta oli kipujen alkaessa about 2 viikkoa tai 1 ja puoli. Onko siis ovulaatio kipuja? Milloin ne menevät ohi? Kuinka kauan siis voi kestää jos siitä kyse? Vai voisiko kyseessä olla kysta? Olen googlaillut ihan hirveästi kun en tiedä mikä on vikana:( lääkärissä silloin kun kävin niin sanoi että syö särkylääkettä kun tosiaan tulehdusta ei ollut. Tosin särkylääkkeet ei ole auttaneet. Luin kyllä jostain ettei ovulaatio kipuun autakkaan särkylääkkeet? Voin olla väärässä mutta näin luin. Auttakaa:( Ja siis kuumetta ei ole ollut kuin sen yhden kerran kun kävin päivystyksessä ja silloinkin vain pientä lämpöilyä eli ei mitään pahaa/korkeaa kuumetta.
 

Yhteistyössä