Mikähä miulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menhit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Menhit

Aktiivinen jäsen
22.11.2007
2 293
0
36
Elikkä flunssaa on, kurkku kipeä, nenä vuotaa ja lämpöä. Lisäksi toinen korva tuntuu olevan lukossa ja tuntuu epämukavalta. Oiskoha korvatulehdus tulossa? Ja tuppaako korvatulehdus tulemaan useemmin kun on flunssassa?

Osaisko joku arvioida? :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
mitä tarkotat epämukavalla? Se voi olla että tosiaan kurkusta johtuu korvatuntemukset tai sitten ei. Kyllä rehellisen korvatulehuksen tunnistaa ko se kunnolla iskee. :whistle:

Mulla ollut kahdesti korvatulehdus (ja kummatkin aikuisiällä) ja ainoa oire on se, että korva on "lukossa". Sillä ei kuule muuta kuin suhinaa.

Esikoisella korvatulehduksen yleensä huomaa kuumeesta. Siinä vaiheessa kun hän sanoo, että korvaa sattuu, on jo myöhäistä, korva puhkeaa saman päivän aikana :(.

iiks, kävi iha pelottaa :/ huomasin muuten tän korvan oireilun ekaa kertaa ku tyttö itki kovaa ja korkealta, huomasin et toisest korvasta menee puhtaasti sisään mut toisesta ei :P se ikäänkuin värähteli se ääni :D kiljukoha tuo äitinsä tärykalvot puhki :D

Mulla kuuluu korvasta sydämensyke ku korva on tulehtunu. Kauhee jumputus ja suhina yhtä aikaa ja sit mä en kuule mitään, ihan kuin vettä korvasta. Ja sit sitä särkee jomottavasti ja korvanlehti tulee punervaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kuuluu korvasta sydämensyke ku korva on tulehtunu. Kauhee jumputus ja suhina yhtä aikaa ja sit mä en kuule mitään, ihan kuin vettä korvasta. Ja sit sitä särkee jomottavasti ja korvanlehti tulee punervaksi.

Mulla kans tykyttää (nytki :D ) ja kuuluu kaikki kumeana... Ja kipiää tekkee... ylleensä puhkeaa nii helpottaa. En oo korvatulehuksiin antibiootteja syöny enkä syö :whistle:

Yhteistyössä