Mikähän ihme mua vaivaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Koko viikon ollu varmaan joka päivä ja aina pitkin päivää, ni tulee aina välillä huono olo. Semmonen etova olo ja tuntuu, että oksennus lentää.
Kokemuksesta tiedän, että on ihan samanlainen etova olo mitä raskaus pahoinvointi voi aiheuttaa. Tosin raskaana en voi olla koska kuukautiset loppuivat juuri viime viikonloppuna, mutta mikä ihme mulla voi olla?!

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Oletko muistanut syödä kunnolla? Oksennustautiakin on kyllä liikkeellä.

Oon mä syönykki ihan kunnolla, mutta sitte ei pysty edes syömään jossain vaiheessa kun se huono olo iskee kesken syömisen. Tässä on kyllä kaikki mun ympärillä ollu siinä oksennus taudissa, mutta jos tää nyt sitä on niin iskis nyt sitten jos on iskeäkseen.
Hirveesti vaan ruvennu jotain kauhu kuvia maalailemaan, että jos onkin jotain vakavampaa :/

Mulla sama juttu. Pari viikkoa oli huono olo ja oksennus vaan ei lentäny. Nyt pari päivää sitten tuli kerran molemmista päistä ja siihen loppu huono olo. kai sitä on vaan todella sitkeetä mahatautia liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Samppaliina:
Mulla sama juttu. Pari viikkoa oli huono olo ja oksennus vaan ei lentäny. Nyt pari päivää sitten tuli kerran molemmista päistä ja siihen loppu huono olo. kai sitä on vaan todella sitkeetä mahatautia liikkeellä.

Eli oksennusta odotellessa siis...Sais nyt vaan prkl tulla sitte! *piinaavaa odottelua huonovointisena* :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Eli oksennusta odotellessa siis...Sais nyt vaan prkl tulla sitte! *piinaavaa odottelua huonovointisena* :D

Muakin vähän ihmetytti ku se huono olo kesti niin kauan...aattelin jo kaikista pahinta :whistle: mutta kyllä se helpottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Muakin vähän ihmetytti ku se huono olo kesti niin kauan...aattelin jo kaikista pahinta :whistle: mutta kyllä se helpottaa!

Toivottavasti :)

Meillä tyttö oli aikoinaan vatsataudissa ja mulla oli pari viikkoa kestävä pahaolo. Myöhemmin totesin että taisi olla vaan se vatsatauti lievempänä ja pidempänä versiona mulla. Mutta se ei todellakaan ollut mukavaa...

Yhteistyössä