mikähän ihme siinä on,et aina kun on tylsää,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkuberse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkuberse

Vieras
eikä kertakaikkiaan mitään tekemistä/ei huvita tehä mitään, niin tulee nälkä! Tai silloin jotenkin aina alkaa tuo jääkaapin ovi vetään magneetin lailla ja jotain mässyä pitäis saada. Ihan joko kunnon ruokaa, tai sit jotain erittäin epäterveellistä. Kun jaksais joskus tehä ennakkoon rasiaan vaikka porkkanapalasia yms terveellistä naposteltavaa niin ne maistuis tässä tilanteessa ihan yhtä hyvin. kummasti sitä sit aina nappaa jotain mikä ekana tulee eteen,kuten suklaapatukan...ja toisen...ja kolmannen...:headwall:

onko muita jotka syö tylsyyteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Mulla ei oo koskaan tylsää, siksi en lihokaan.

Ei nyt periaatteessa niin tylsääkään tarvitse olla mutta se napostelu on niin kivaa telkkarin/kirjan/netin ääressä...

Ei mun mielestä.

no kiva et sinulla ei tätä ongelmaa ole.
mulla ei kyllä itsekuri tahdo pitää. Onneks ei ole (vielä kopkop) painoon tämä paha tapa vaikuttanut, mut silti se harmittaa ku koko ajan pitäis mässyttää. ei kait nuo hampaatkaan siitä hyvää tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Mulla ei oo koskaan tylsää, siksi en lihokaan.

Ei nyt periaatteessa niin tylsääkään tarvitse olla mutta se napostelu on niin kivaa telkkarin/kirjan/netin ääressä...

Ei mun mielestä.

no kiva et sinulla ei tätä ongelmaa ole.
mulla ei kyllä itsekuri tahdo pitää. Onneks ei ole (vielä kopkop) painoon tämä paha tapa vaikuttanut, mut silti se harmittaa ku koko ajan pitäis mässyttää. ei kait nuo hampaatkaan siitä hyvää tykkää.

Naisilla on tutkimusten mukaan huono itsekuri ruuanhimon suhteen. Onko asia sama seksin kanssa? Miehillähän ei tunnetusti ole ongelmia seksihimojensa hillitsemisen kanssa...

Yhteistyössä