Mikähän meiän tytöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Tiistaista asti ollu vähän lämpöä, tänään ja eilen illalla 38 kuumetta. Vähän yskää ja nuhaa. Ei oikeen syö vähän suostuu juomaan, sit itse asiaan. Leikkii ja touhuaa mut yhtekkiä rupee itkeen ihan hirveesti, silleen et johonki käy kipeesti. 2 kertaa oon käyttäny lääkäris (keskiviikona ja tänään). Oikee korva on vähän märkä, mut ei kuulemma oo tulehtunut kun tärykalvo liikkuu eikä punoita. Sanoivat että entiset tulehuksen "jäämiä", joka ollut siis kuun vaihteessa.

Alkaa oleen äiti aika loppuun palanu. Puolen vuoden sisällä 8 kerran kuumetta, 4 korvatulehusta ja 1 mahatauti.. sitä ennen oltiinki oltu 10kk terveenä.

ootteko putkitus jonossa? nulle lääkäri sano et jos on 4 tulehdusta puolessa vuodessa tai 6 vuodessa ni sit putket.

Mä käyttäisin ihan korvalääkärillä ni saisin varmuuden

Sanoit että teillä on ollu kuun vaihteessa viimekse tulehdus ja korvakontrolli on aina 3vk päästä, ni miks niitä korvia kontrolloidaan ellei sen takia et lääke ei aina välttämättä pure... mene huomenna uudestaan lääkäriin ja vaadi kuuri... ei kai lapsen voida antaa vaan kärsiä. Onko tulehdusarvot katsottu? Minä vaatisin niitä ensimmäisenä...

Sanoit että teillä on ollu kuun vaihteessa viimekse tulehdus ja korvakontrolli on aina 3vk päästä, ni miks niitä korvia kontrolloidaan ellei sen takia et lääke ei aina välttämättä pure... mene huomenna uudestaan lääkäriin ja vaadi kuuri... ei kai lapsen voida antaa vaan kärsiä. Onko tulehdusarvot katsottu? Minä vaatisin niitä ensimmäisenä...

Ei ne tääl arvauskeskuksessa tee ku sen minkä osaat ite pyytää. eikä näköjään päivystyksessäkään. Ei oo otettu tulehus arvoja eikä kattonu tänään kurkkuunkaan. Kuunteli vain ja korvat katto. Ke lääkäri sano ettei anna kuuria jos ei selvää tulehusta, että sitä "märkää" korvaa voidaan seurata viikkoja jos ei oo muuta. Mut ku tyttö kuitenki selvästi kipee. Eikä tänään buranakaan laskenut tuota lämpöä.

Hampaisiin en oikeen usko ku niitä neitiltä löytyy 12kpl ja viimesimmät tullu aika vasta. ja ikää nyt 1v 4kk

Kyllä kannattaa vaatia tulehdusarvojen katsomista, kamalaa miten lapsien annetaan olla kipujen kanssa vaikka ei edes osaa sanoa mihin sattuu :( Pysy kovana ja vaadi vastinetta verorahoille. Tsemppiä teidän perheelle, koittakaa jaksaa !

gt, kiitos tsempeistä! Tuntuu niin turhauttavalta viiä lääkäriin ku ei ne mitään tuosta tytöstä löydä. Tullut mietittyä tällä viikolla vähän kaikein laista ja kelattua tätä elämää vähän taaksepäin..
Voiskohan noi kaikki tai ainakin osa sairasteluista johtua maitoallergiasta.. kun nää sairatelut alkoi sen jälkeen kun alotettiin maitotuottee..vai voiko se vaikuttaa vastustuskykyyn?

Minkä ikäinen lapsi? Miten niin ei osaa näyttää/kertoa mihin sattuu? no jos olette käyneet jo kahdella lääkärillä eivätkä he mitään löydä, niin kai sitä sitten täytyy vaan seurailla tilannetta...

Yhteistyössä