mikähän miehen jalassa vois olla, tää odottelu ja epätietosuus on pahinta.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolissaan"

Vieras
Eli kaatui kaverin raksalla kivikossa niin et nilkka muljahti. Sanoi, että se kipu mikä heti iski oli ihan kaamee, oli pakko mennä istumaan maahan kun silmissä sumeni ja alkoi oksettaa.. No, kaveri lähti heittämään sit päivystykseen ja sieltä annettiin sauvat ja pari viikkoo saikkua ja aika tälle päivälle röntgeniin.
Mies tossa soitti et on matkalla (kaveri kuskina) keskussairaalaan, et ne oli siel terkkarissa ottanut magneettikuvat ja röntgenkuvat ja sanoneet et on aivan varmaa et nivelsiteet on sökönä, murtumaa ei ole, mutta nilkka on jotenkin pois paikaltaan, et lähdepäs sairaalaan....

osaisiko kukaan täällä sanoa mulle että mistä vois olla kyse, alanko valmistautuun siihen et mies ei kotiudu tänään, joutuukohan leikkaukseen tms....

tiedän, että ette voi varmaksi tietää, mutta edes jotain arviota, oon huolesta soikeena ja hirvittää ajatus siitä et mies joutus jäämään sairaalaan... :ashamed:

Pikkujuttuhan tollanen nilkkaleikkaus tai kipsi jne. Ei tollasista kannata stressaa.

Odota vaan kun toisella todetaan syöpä tai altzhaimer, sitten voit huolestua.

[QUOTE="vieras";22069328]Pikkujuttuhan tollanen nilkkaleikkaus tai kipsi jne. Ei tollasista kannata stressaa.

Odota vaan kun toisella todetaan syöpä tai altzhaimer, sitten voit huolestua.[/QUOTE]

Höpsis... Ei voi tietää, mikä kenellekin on pikkujuttuja.

Ja kaikki eivät syövästä tai allustakaan huolestu.

hyvin mahdollista että on nivelsiteet menny,ite kaatusin omalla pihalla n.5vko sitte, jalka käänty ympäri ja n.kaksi vko kävelin keppien kans.nyt jalkaa voi käyttää mut edelleen tunnen että se ei ole kunnossa ja lääkäritkin sanoi, että siihen voi mennä aikaa jopa kuukausia ennen kun jalka on kunnossa. Apteekista ostin Futuro-nilkkatuen, oli muuten hyvä ostos.Sitä voi pitää jalan ympärillä, mahtuu kenkään ja tukee hyvin.Ja kylmällä kannattaa hautoa joka pv.

siis nivelsiteet on varmuudella menny, mutta epäilevät et koko nilkka on jotenkin vinksallaan ja pois paikaltaan...

eniten mua miehen sairaalaan jäämisessä harmittas noi meidän koirat :D
oikeesti, meillä 5v lapsi täällä kotona kipeänä ja jos mies joutuu jäämään sairaalaan, niin miten mä noi koirat lenkitän...?? :( kyl ne nyt päivän pärjää pelkillä pikapissalenkeillä, mut 3päivää rupee oleen jo vähän liikaa... :(

ja tottahan mä muutenkin toivoisin miehen tulevan kotiin pian, on niin outoa jos se ei ole kotona <3

Yhteistyössä