Mikähän minua vaivaa? Lääkäri ei ottanut kantaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaivaavaivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaivaavaivaa

Vieras
Mulla on muutaman viikon ollut vähän väliä jalat kipeät, sellaiset kuin kuumeessa on lihaskipua, ja ajoittain kurkku kipeä, pää usein kipeä ja väsyttää. Leuko-ja trombosyytit on jonkin verran koholla, niistä lääkäri ei ollut kummemmin huolissaan, kontrolloidaan kuukauden päästä. Muuten kaikki veriarvot oli ok, ei kilpirauhasvaivaa.

Mikähän minulla on? Uudelleen on kohta mentävä lääkäriin kun mitään ei jaksa, koulutehtävät jää tekemättä ja töissä ei jaksa käydä (onneksi pystyn itse päättämään paljonko otan töitä vastaan). Kohta alkaisi työharjoittelu jossa pitäisi jaksaa tehdä 37,5 tuntia viikossa, kamalalta tuntuu ajatuskin :(

Niin jos lääkäri ei tiedä, niin kaksplussan palstalaiset sen varmuudella tietää... hitsi ku en heti tajunnut.

Muun asian takia kävin verikokeissa, eli lääkäri otti kantaa vain noihin verikokeisiin, ei muuhun, sitä en hoksannut laittaa tuohon aloitukseen... Mutta joo, kuukauden päästä on lääkäri uudellleen, sitten pitää kertoa kaikki oireet. Kyselin täältä josko jollakulla ois samoja oireita ollut.

Yhteistyössä