V
vieras
Vieras
Minulla on ollut jo pari viikkoa kipua oikeanpuoleisessa rinnassa, keuhkossa? Välillä kipu tuntuu myös lapaluussa. Keuhkoon ei koske hengittäessä. Täytyy varmaan mennä lääkäriin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulla on ollut jo pari viikkoa kipua oikeanpuoleisessa rinnassa, keuhkossa? Välillä kipu tuntuu myös lapaluussa. Keuhkoon ei koske hengittäessä. Täytyy varmaan mennä lääkäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^oliko sinulla sitten muita oireita?
Minulla tuntuu, että kipu on rinnan ja lapaluun välillä. Ehkä kuitenkin enemmän rinnanpuolella.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:^oliko sinulla sitten muita oireita?
Minulla tuntuu, että kipu on rinnan ja lapaluun välillä. Ehkä kuitenkin enemmän rinnanpuolella.
Tarkoititko minua? Tuossa aik. kerroin et pitkittynyt räkis yms. sen lisäks olii hengenahdistusta, tuo pistävä "rintakipu", ja kauheat yskän puuskat.
Minulla on ollut jo pari viikkoa kipua oikeanpuoleisessa rinnassa, keuhkossa? Välillä kipu tuntuu myös lapaluussa. Keuhkoon ei koske hengittäessä. Täytyy varmaan mennä lääkäriin.