Mikähän mua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kello"

Vieras
Eli useamman viikon ollut huono olo, väsyttää, päänsärkyä, en voi oikeen syödä, muutaman kerran olen oksentanutkin aamulla, olo on kummallinen, välillä mahakin kipee..

Raskaustestin olen tehnyt kaks kertaa, molemmat negatiivisia. Ensimmäisen tein maaliskuussa kun menkat oli 2vkoa myöhässä, tuli sitten kumminkin, oli niukat ja kesti vaan pari päivää. Nyt on taas menkat myöhässä, tosin vaan muutaman päivän ja tein pari päivää sitten testin, ja oli negatiivinen..

Mut en keksi muutakaan mikä olis..?

No sitä hulluutta mä jo rupeen itekki epäilemään.. Enkä edes oikeen aikasemmin ajatellut näitä oireita mahdollisena raskautena, ennenkun muutama kaveri kysyi.. Ens viikolla oon sinne gynelle menossa, jos saisin jotain selvyyttä tähän. Tiedän ite yhden tapauksen jossa raskaus ei näkynyt testillä, vaan ainoastaan verikokeessa, joten se ilmeisesti on mahdollista, mut ei kovin yleistä. Ensimmäinen raskaus mulla näkyi kyllä testissä.

Ja nyt kun joku kuvittelee, että oon joku 15-vuotias teinipelle joka miettii asioita, niin en ole.. Ihmettelen lähinnä koska ennen ei oo tällästä ollut, enkä itse keksi että oireet vois liittyä mihinkään muuhun kun raskauteen.