mikähän mulla on kun oksennan melkeen joka aamu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yoi

Vieras
raskaana en ole kun on kierukka ja menkatkin on parhaillaan menossa.

joka aamu iskee huono olo ja oksennus tulee vaikka kuinka yrittäs olla oksentamatta... :/ mistähän vois johtua?

Alkuperäinen kirjoittaja Taija:
Bulimia? Tai muu syömishäiriö?

voiko se ilmetä noin että oksennan ilman omaa tahtoa? ei ole ollu aikasemmin bulimiaa tai syömishäiriöitä niin en tiedä noista enempää... mut nyt kun parisuhde on perseellään niin olen ollu tosi huonolla syömisellä, tyyliin yks sämpylä päivässä...

Alkuperäinen kirjoittaja yoi:

voiko se ilmetä noin että oksennan ilman omaa tahtoa? ei ole ollu aikasemmin bulimiaa tai syömishäiriöitä niin en tiedä noista enempää... mut nyt kun parisuhde on perseellään niin olen ollu tosi huonolla syömisellä, tyyliin yks sämpylä päivässä...

Itelläni ei bulimiaa, mutta jonkinlaista anoreksiaa oli, kun ruoka ei vaan maittanut. Joten tuli mieleen, että ehkä oksentelusi voisi johtua siitä (syömishäiriöstä). Kaverini ainakin oksentaa(bulimia) ilman että täytyy sormet kurkkuun työntää. Vaikea elämäntilanne voi laukaista syömishäiriön.

http://www.syomishairioliitto.fi/

Voi... Sun kannattas käydä lääkärissä, ettei mene pahemmaksi. se voi hyvinkin liittyä stressiin ja syömisiisi.

Itelläni ei bulimiaa, mutta jonkinlaista anoreksiaa oli, kun ruoka ei vaan maittanut. Joten tuli mieleen, että ehkä oksentelusi voisi johtua siitä (syömishäiriöstä). Kaverini ainakin oksentaa(bulimia) ilman että täytyy sormet kurkkuun työntää. Vaikea elämäntilanne voi laukaista syömishäiriön.

http://www.syomishairioliitto.fi/

Anteeksi, tuo silmänisku hymiö tuli jostain itsestään!!!!!!

Minulla oli erotilanteessa koko ajan yrjöt kurkussa ja välillä myös oksensin.

Myös syömättömyys aiheuttaa pahoinvointia, kun verensokeri on liaan alhaalla.

Ja voithan sinä olla kierukasta huolimatta raskaana. Harvinaista se on, muttei ennenkuulumatonta. Ehkä kannattaa tsekata...

Yhteistyössä