Mikähän mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äityli

Aktiivinen jäsen
17.05.2004
1 248
0
36
Hei!

Osaisko kukaan kertoa mikä minulla vois olla... Eli mulla on jatkuvaa huimausta. Aivan yhtäkkiä tullee sllasia huimauskohtauksia että jalat meinaa lähteä alta ja täytyy ottaa tukea että saa itsensä pidettyä pystyssä. Sitte tullee aina välillä aivan järkyttävä päänsärky ja sekin tiettyyn kohtaan kestää ehkä 5-15min ja lähtee pois. Nämäkin tulee aivan yhtäkkiä. Oisko kellään kokemusta tai jotain vinkkiä minkä mua mahtaa vaivata. Apua kaipailisin. Itsellä pieni vauva ja välillä pelottaa kun näitä kohtauksia tulee sillonkin kun tytttö sylissä. Tämä kaikki on alkanu vasta synnytyksen jälkeen.

Jos on matala hemoglobiini, voi olla tollasia oireita. Tai jos on verenpaineen alapaine hyvin matala.

Kysäse ihmeessä lääkäristä, tai jos on lapsen neuvola-aika lähellä, kyllä siltä terkkarilta voi kysyä kanssa. Tsemppiä!!

Onko sulle mahdollisesti lapsen kantelusta menny niskat jumiin? Mulla joskus oli huimausta ja kävin mittauttaa verenpaineet ja hb:t eikä mitää vikaa. Sitte kaveri huomas että mulla oli niskat aivan jumis.

Kysäses tosiaa neuvolakäynnillä.

Hei! Ja kiitoksia vastauksista. Mulla kyllä on olemassa alhanen hb, mutta niin on ollut jo yläasteelta saakka, että siihen oon kyllä tottunut.Raskausaikanakin meni alle 75. No mutta silloin olin sairaalassa ja sain verensiirtoja. Tämä sama ongelma on rassanut pitkään, siis alhanen hb. Mutta se ei mua häiritse, siihen on elimistökin tottunut. Ja verenpaineetkin on mulla ollu alhaset, tai siis alapaine... En näitä vaihtoehtoja siis ajatellut ollenkaan koska ne on ollu noin jo monet vuodet...

Niskat kyllä on jumissa, mutta sitä varten käyn hierojalla n. 2kk välein..

Yhteistyössä