Mikähän olis hyvä ratkaisu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selibaatti ei voi enää jatkua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

selibaatti ei voi enää jatkua

Vieras
Samat minipillerit uudestaan käyttöön vai kokeiluun ensimmäistä kertaa elämäs yhdistelmäpillerit?

minipillereissä huonona puolena että ne teki limakalvot todella kuiviksi ja turvotti, niin ja ärsytti se kun pitää ottaa niin täsmällisesti. Mulle sopii vain mini-pill merkkiset. microluton, cerazette ja mirena kierukka = kauheat vuodot ja sivuvaikutukset.

Yhdistelmäpillereissä epäilyttää se onko ne oikeasti turvalliset mulle. Mulla on kyllä hyvä lääkäri joka tietää ja on hoitanut kaikki mun edelliset vaivat ja jutut niin periaatteessa haluaisin luottaa.

mulla vaan on epäilty yhteen aikaan aurallista migreeniä. Oireet oli kuitenkin niin epämääräiset että ei voit diagnoosia siihen antaa. Tensiopäänsärky ja jännitysniska dg löytyy ainakin ja ne on varmoja.

Ja kun ei meinaa enää muistaakaan niin selkeesti millasia oireita mulla olikaan sillon kun tota aurallista epäiltiin siitä on jo yli 2v aikaa eikä mitään vastaavaa oo tullut enää...

[QUOTE="Vieras";28207635]Varmat päivät, keskeytetty yhdyntä, ja riskialttiimpina päivinä sitten lisänä kortsu. :)[/QUOTE]

mies ei suostu noihin menetelmiin. Paitsi kumiin tietty jos sitä kokoajan käytetään niinku kuuluu. Mun limakalvot ei vaan kumeja enää kestä.

Yhteistyössä