Mikähän olisi miesten ihanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyy

Vieras
Mikähän näistä olisi miehiseen mieleen, n. yli 25vuotiaiden. ja millainen itse olet?

a= todella laiha nainen, tikkukoivet, poikapeppu, pienet tissit (aa-a)

b= Hoikka, sporttinenkin, hieman lannetta pienet tissit (a-b)

c= Normaali/keskikoinen,lantiota löytyy samoin pienehkö pömppis, keskikokoiset tissit (b-c)

d=hieman runsas, lantiota, vatsamakkaraa, hyllypyllyä löytyy, jenkkistä riittävästi, tissit (b-c)

e= Runsas, runsaasti kaikkea, isot tissit, suuret reidet, rinnat (c-dd)

Miehiseen mieleen: b tai c
Itse olen: d

Minun mieleen olisi b. Mutta minähän en ole mikään absoluuttinen totuus. Spin-offina mainittakoon, että vaikka naiset monesti itkevät a- tai b-kupin rintojaan liian pieniksi, niin minä en tunne kuin yhden miehen, joka oikeasti halajaa isojen perään. Minulle tärkeämpää on kiinteys (=pienemmät) kuin isot (=löllömmät).

En usko, että tämä on näin helppoa. Entä, jos naisilta kysyttäisiin vastaava kysymys, minkälaiset fyysiset ominaisuudet sytyttävät? Periaatteessa se voisikin olla helppoa, mutta loppujen lopuksi ihmiset rakastuvatkin toisiinsa toisen ihmisen persoonallisuuden takia.
Sellaista vetovoimaa voi löytyä ihan vastakkaisesta tyypistä, josta on luullut pitävänsä. Tai vastaavasti; ulkonäöllisesti "täydellinen" mies voikin tuntua suorastaan inhottavalta, mikäli tätä kipinää, vetovoimaa ei synny.

Mikähän näistä olisi miehiseen mieleen, n. yli 25vuotiaiden. ja millainen itse olet?

a= todella laiha nainen, tikkukoivet, poikapeppu, pienet tissit (aa-a)

b= Hoikka, sporttinenkin, hieman lannetta pienet tissit (a-b)

c= Normaali/keskikoinen,lantiota löytyy samoin pienehkö pömppis, keskikokoiset tissit (b-c)

d=hieman runsas, lantiota, vatsamakkaraa, hyllypyllyä löytyy, jenkkistä riittävästi, tissit (b-c)

e= Runsas, runsaasti kaikkea, isot tissit, suuret reidet, rinnat (c-dd)

Miehiseen mieleen: b tai c
Itse olen: d

c tai d :) Olen aina tykännyt tuollaisista naisista.

Ei se niin mene, että on vaan joku yksi ihanne, kun ihania naisia on maailma täynnä eri variaatioina.

Mä oon pieni, pienirintainen, hoikka, lantiosta muodokas nainen. Olen oman mieheni makuun ja ihan tarpeeksi omaankin makuuni.

Luultavasti välillä b-d. Harva mies on sen naisen painon suhteen grammantarkka, jotkut tietysti on, mutta jos sanon suoraan, niin sellaiset pintaliitäjät eivät ole sitten taas omaan makuuni. Toisaalta kaikilla vartalotyypeillä on ihailijansa, mutta luulen suurimman osan pitävän normaalikokoisia ja -painoisia kiinnostavimpana, eikä se 5 kiloa suuntaan tai toiseen miehen mielenkiintoa vähennä :D