Mikähän on mun rintsikka koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
EU 90A
UK 40A

Nämähän ovat suuntaa-antavia. Kannattaa tilata myös pykälää isompi/pienempi, kokeilla rinnakkaiskokoja. Liivien leikkausmalli vaikuttaa myös asiaan.

Totta. 10kiloa ylimääräistä. Mutta mulla on nyt kuppikoko d päällä nii ihmetyttää et miten se a-kupiksi muuttui...onko koot muuttunu nykyään
Tsekkaapa liivikauppojen kokolaskurit. Jos olet oikein mitannut rintojesi korkeimman kohdan niin - tuo vastaa kokoasi.

Aika monella naisella on muuten ihan väärän kokoiset rintaliivit. Käynti liivikaupassa selkeyttää tilannetta.

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

85D antaa tuo, mutta aina kannattaa suhtautua varauksella, koska merkkien ja mallien välillä on tosi paljon eroa. Itselläni osassa merkeissä menee 80 hyvin kiinni, kun toisen merkin 85 ei mene sovitettaessa lainkaan kiinni. Itse en kyllä tilaisi muuta kuin ennestään tuttua merkkiä ja siitäkin hyväksi koettua mallia. Joiltakin merkeiltä on turha kokeilla mitään, kun ei sieltä löydy minulle sopivia malleja. Joskus olen liiviliikkeessä asiantuntijan avulla kokeillut pariakymmeniä liivejä, eikä sopivia (ainakaan minun istuvuuskriteereilläni) ole löytynyt, joku yksi suunnilleen hyvä, joskus taas osuu monta hyvää samalle kokeilukerralle ja silloin räknäilee, mihin kaikkiin on varaa. Käytössä olevat ovat kokoskaalaa 80F-90D

Toisen paikan laskuri antaa kooksi tuon 90A :confused:

Yhteistyössä