mikähän on :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
maidosta menee kyllä maha sekasin..kahvissa vain käytän.. :/ ja en ole raskaana.

Kokeile, onko laktoosittomasta maidosta apua... Käytät jonkun aikaa vain laktoosittomia juttuja ja otat maitohappobakteerit kaveriksi.

Meidän neiti touhus samaa. Löytyi ruoka-aine allergioita ja keliakia. Stafylokokki oireilee kuulema myös samoin. Ja laktoosi-intorelanssi kuten edellinen jo mainitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
maidosta menee kyllä maha sekasin..kahvissa vain käytän.. :/ ja en ole raskaana.

Kokeile, onko laktoosittomasta maidosta apua... Käytät jonkun aikaa vain laktoosittomia juttuja ja otat maitohappobakteerit kaveriksi.

ai siis hyla tuotteita?

Varmaankin täysin laktoosittomia.

mulla oli maha norm. pehmeemmällä pari päivää alkuviikosta, kunnes sitte iski mahatauti ke vastaisena yönä, ja sain hypätä vessas monta kertaa ja molemmista päistä lensi ku olis paloletkusta päästäny :x

Alkuperäinen kirjoittaja Häjyynen:
mulla oli maha norm. pehmeemmällä pari päivää alkuviikosta, kunnes sitte iski mahatauti ke vastaisena yönä, ja sain hypätä vessas monta kertaa ja molemmista päistä lensi ku olis paloletkusta päästäny :x

mulla on ollu tätä jo varmaan parisen viikkoa

Hyla tuotteet on vähälaktoosisia ja laktoosittomat nimensä mukaisesti kokonaan laktoosittomia.

Noi menee monella sekasin,varsinki joissakin työpaikan ruokaloissa ja sitten saa vessassa juossa :o

Haittaako se sun normaalia elämää? Tai monesti käyt vessassa isommalla tarpeella?
Mun mielestä kannattaa kattoo mitä syöt ja jos ei auta niin menisin kyllä jo lääkäriin jos on vaikka crohnin tauti tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:

Haittaako se sun normaalia elämää? Tai monesti käyt vessassa isommalla tarpeella?
Mun mielestä kannattaa kattoo mitä syöt ja jos ei auta niin menisin kyllä jo lääkäriin jos on vaikka crohnin tauti tms.

no yleensä kerran joutuu käytyy isommalla asialla ja sit pari kertaa huomattavasti pienemmällä..ei kai se mun elämää haittaa mut arse on sit kipee ku ripaska polttelee. :kieh:

Yhteistyössä