Mikähän on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kysympä täältä "kotilääkäreiltä". Siis ihan käytännön tietoa jos jollain olisi.

Kuumetta 39c, kauhee limainen yskä. Kurkku turvoksissa. Ei auta Buranan syöminen mitään kuumee laskemiseen. Välillä kauhee hiki, välillä kylmä "horkka".

Mikähän on? Huomenna menen kyllä lääkäriin, mutta jos joku tietäisi jotain sanoa? Kauheen huono olo päällä.

Onko kestänyt kauan? Meillä koko perhe on ollut tossa samaisessa tilassa jo yli puoltoista viikkoa! Mä sairastuin tiistaina ja vieläkin on 39c kuumetta,mieletön yskä,päänsärky,huimaus,kolotus jne. Ois jo kiva parantua tästä taudista!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko kestänyt kauan? Meillä koko perhe on ollut tossa samaisessa tilassa jo yli puoltoista viikkoa! Mä sairastuin tiistaina ja vieläkin on 39c kuumetta,mieletön yskä,päänsärky,huimaus,kolotus jne. Ois jo kiva parantua tästä taudista!!

No just. Sairaus iski vasta perjantaina...mulla vähän onkin sellainen fiilis, että milloin tästä selviää kun on niin paha olla. Nyt taas hetkellisesti ok olo päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kysympä täältä "kotilääkäreiltä". Siis ihan käytännön tietoa jos jollain olisi.

Kuumetta 39c, kauhee limainen yskä. Kurkku turvoksissa. Ei auta Buranan syöminen mitään kuumee laskemiseen. Välillä kauhee hiki, välillä kylmä "horkka".

Mikähän on? Huomenna menen kyllä lääkäriin, mutta jos joku tietäisi jotain sanoa? Kauheen huono olo päällä.

Influenssa! Kestää 1-2 viikkoa.

Yhteistyössä