Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:Hmm.. en mahda sille mitään mutta tosta sun raiskaamis kommentista mulle tulee väkisinkin mieleen joku sotanorsun kokoinen nainen joka menee ja ottaa pikkuruisen miehensä väkisin ja mies vaan vikisee kun ei mahda mitään.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:Hmm.. en mahda sille mitään mutta tosta sun raiskaamis kommentista mulle tulee väkisinkin mieleen joku sotanorsun kokoinen nainen joka menee ja ottaa pikkuruisen miehensä väkisin ja mies vaan vikisee kun ei mahda mitään.. :x
![]()
![]()
ei kyllä täsmää ihan minun mittoihin tuo :xmas: ukko on kyllä pikkunen ja minä vielä pienempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:Hmm.. en mahda sille mitään mutta tosta sun raiskaamis kommentista mulle tulee väkisinkin mieleen joku sotanorsun kokoinen nainen joka menee ja ottaa pikkuruisen miehensä väkisin ja mies vaan vikisee kun ei mahda mitään.. :x
![]()
![]()
ei kyllä täsmää ihan minun mittoihin tuo :xmas: ukko on kyllä pikkunen ja minä vielä pienempi.
No mut se mulle vaan tuli mieleen![]()
Sori!
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:tai sit vaihtoehtosesti kiskon sen lakanoineen päivineen alas sängystä. tulispahan ainaki vaihettua ne petivaatteet aika nopsaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Taskumallin kissa:Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:tai sit vaihtoehtosesti kiskon sen lakanoineen päivineen alas sängystä. tulispahan ainaki vaihettua ne petivaatteet aika nopsaan :saint:
Kiva että sain jonkun nauramaan
Mut mun päässä kirvelee nyt tuo mielikuva, eikä se lähde pois. :x