Mikähän sellainen ns syöttötuoli on nimeltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen nähnyt kuvia sellaisista kankaisista ns syöttötuoleista, jotka laitetaan tavallisen aikuisten tuolin päälle. Minkä merkkinen "tuoli" mahtaa olla kyseessä ja jos jollain kokemusta, niin onko hyvä? Lähinnä matkasyöttötuolia kaipailen, mutta en halua sellaista perinteistä pöytään kiinnitettävää. Nyt meillä on kyläreissuilla käytössä perinteinen puinen syöttötuoli ja se vie autossa tilaa ja lapsi nousee joka kerta seisomaan nyt kun on sellaisen keksinyt. Juo siinä sitten itse rauhassa kahvia, kun koko ajan saa toisella kädellä pidellä villiä taaperoa. Valjaitakin jo harkitsin, mutta sitten näin kuvan sellaisesta kankaisesta viritelmästä, joka oli pingotettu tavallisen tuolin päälle ja heräsi mielenkiinto.

minun anoppi sanoi apteekista sellaisen ostaneen.. en tiedä kyllä sen nimeä. eikä olla vielä testattu miten hyvin toimii, mutta anoppilassa on sitten sellainen siel valmiina.. :D toivottavasti oli apua..

images

Jos siis tätä tarkoitit. Minusta oikein kätevä ja hyvä matkassa.

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
minun anoppi sanoi apteekista sellaisen ostaneen.. en tiedä kyllä sen nimeä. eikä olla vielä testattu miten hyvin toimii, mutta anoppilassa on sitten sellainen siel valmiina.. :D toivottavasti oli apua..

apteekista???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:

apteekista???

joo, niin se sano helsingistä apteekista sellasen ostaneen, näytti vielä. oli väriltään punainen. samanlainen/tyylinen mitä oli tuossa kuvassa laitettu aiemmassa viestissä.. mutta luulisin että saa myös jostain lastentarvikeliikkeestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Tuo on ihan hyvä, mutta ei lapsi kyllä sen avulla ylety itse syömään :/ . Mutta pysyypä ainakin paikoillaan sillä aikaa kun aikuinen syöttää =) .

Aijaa, no sit taitaa jäädä ostamatta :( Eihän siitä mitään tuu jos ei ylety pöytään kunnolla. Lapsi on vähän yli 1-v ja syö itse. Ei anna enää syöttää, joten ei tuo "tuoli" sit käykään. Voi harmi. Mitähän sitä sit keksis tilalle? Kellään vinkkiä?

Tuo on ihan hyvä, mutta ei lapsi kyllä sen avulla ylety itse syömään :/ . Mutta pysyypä ainakin paikoillaan sillä aikaa kun aikuinen syöttää =) .

Aijaa, no sit taitaa jäädä ostamatta :( Eihän siitä mitään tuu jos ei ylety pöytään kunnolla. Lapsi on vähän yli 1-v ja syö itse. Ei anna enää syöttää, joten ei tuo "tuoli" sit käykään. Voi harmi. Mitähän sitä sit keksis tilalle? Kellään vinkkiä?

Tuo on siis vaan kankaanpala jolla lapsi sidotaan tuoliin kiinni :) eikä se nosta lasta niin korkealle että tämä ylettyisi syömään. Mutta jos alle laittaa vaikkapa sellaisen autossa käytettävän isomman lapsen istuinkorokkeen, niin johan alkaa sujua...
Meillä on Ikean halpis-syöttötuoli josta saa jalat helposti irti, se on kulkenut kätevästi mukana tarvittaessa.

Tuo on siis vaan kankaanpala jolla lapsi sidotaan tuoliin kiinni :) eikä se nosta lasta niin korkealle että tämä ylettyisi syömään. Mutta jos alle laittaa vaikkapa sellaisen autossa käytettävän isomman lapsen istuinkorokkeen, niin johan alkaa sujua...
Meillä on Ikean halpis-syöttötuoli josta saa jalat helposti irti, se on kulkenut kätevästi mukana tarvittaessa.

Onkohan se Ikean tuoli sellaisen perinteisen mallinen, missä lapsi voi helposti nousta seisomaan? Meillä on kotona tripp trapp ja sen kopio ja sen kanssa ei ole ongelmia, koska siitä ei voi nousta helposti. Matkakäytössä on ollut sellainen perinteinen puinen tuoli ja se ei nyt enää toimi.

Onkohan se Ikean tuoli sellaisen perinteisen mallinen, missä lapsi voi helposti nousta seisomaan? Meillä on kotona tripp trapp ja sen kopio ja sen kanssa ei ole ongelmia, koska siitä ei voi nousta helposti. Matkakäytössä on ollut sellainen perinteinen puinen tuoli ja se ei nyt enää toimi.

Siinä on turvavyö :) ja meidän superkarkailija pysyi siinä hyvin.

http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/syottotuolitjapehmusteet/handysittsyottotuoli/

http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/syottotuolitjapehmusteet/babybjornturvasyottotuoli/

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/syottotuolitjapehmusteet/handysittsyottotuoli/

Kiitos, nuo vaikuttivat hyviltä!

Sattumalta näin tänään kodin anttilassa mainoksen kun katseltiin stokken sävyjä että onko samaa sävyä kun toi keittiön pöytä.

Se ongelma on noissa sack´n seateissa ja tossa vaunuaitan istuinkorokkeekkeessa, että meillä ainakin on niin korkea selkänoja tuolissa, että kyseiset mallit ei käy ollenkaan. Ja niin on monella muullakin meidän tuttavaperheessä, joissa kapistusta olisimme tarvinneet.

Katsokaapa noita kuvia ja huomatkaa, kuinka matala niiden tuolien selkänoja on...

Yhteistyössä