Mikähän tätä mun tietokonetta vaivaa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Jos esim. täällä jostakin ketjusta avaan jonkun linkin, niin välillä tämä kone tekee sitä, että se avaa sivun mutta se jää valkoiseksi. Ei tule näkyviin mitään noita painikkeita eikä sitä sivua saa pois rastia painamalla. Pitää kone sammuttaa, että sen saa pois.

Nytkin on tuossa avoinna sellainen sivu, kun yritin avata youtube-linkin :kieh: :headwall:

Älä koko konetta sammuta vaan paina ctrl+alt+delete ja käynnistä tehtävien hallinta. Sieltä sitten lopetat selaimen.
Rasittaa konetta jos sen jatkuvasti vinttaat virrat veks ja taas takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä koko konetta sammuta vaan paina ctrl+alt+delete ja käynnistä tehtävien hallinta. Sieltä sitten lopetat selaimen.
Rasittaa konetta jos sen jatkuvasti vinttaat virrat veks ja taas takasin.

Pitää koittaa tuota seuraavalla kerralla.

mulla vanha kone teki tuota samaa ja sen lisäksi sammutti itsensä tai näyttöön tuli teksti ei signaalia.
ostin tuossa uuden koneen ja tää tekee sitä samaa. osaako kukaan sanoa, et onko toi näyttö tullut tiensä päähän? siirsin koneen nyt olohuoneeseen ja tv:n anteeni nyt koneen kanssa samassa, joten tv:n kuvakin välillä pätkii... ilmeisesti huono yhdistelmä?
vai onkohan kaiken syypää tuo modeemi vai welho?
oon niin tumpelo näiden teknisten laitteiden kanssa... ja pakko olis huomiseksi saada selvyys, kun alkaa kauan odotettu BB :D

Yhteistyössä