Mikähän tolla lapsella vois olla? Älä lue jos kakkajutut ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kinuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kinuski

Vieras
Tuolla kuopuksella (4,5v) on tuo kakkaaminen ollut jo pitkään vaikeeta. Istuu kauan vessassa ja aina tulee verta. Neuvolasta on vaan sanottu että anna levolacia, mutta kun se ei auta, eikä mitkään luumut yms. Minusta tuo kakka ei edes ole kovin kovaa, ja vaikka olis ihan löysälläkin niin tulee verta. Nyt on alkanut valitella mahakipua, kuitenkin käy päivittäin kakalla että tuskin siitä johtuu tuo kipu että panttais. Juu ja toki meinaan lääkäriin viedä, mutta mua alkaa jo niin mietityttää ja pelottaa kaikenmaailman kasvaimet yms, että kyselen nyt oisko kellään mitään hajua mitä tuo vois olla?

Voisko siellä suolessa ollu joku tukos? Johon ei välttämättä nää ulostuslääkkeet tehoa. Mun velipojalla oli pari vuotiaana, ja kun äiti vei lekuriin ja ruskuttivat varjoaineet kuvausta varten suoleen niin se liukeni ja p****t lens pitkin seiniä ja sitä lääkäriä.

Pukamia..? Näkyykö siinä peräaukon suulla mitään "outoa"? Jos ei kovalla kerta ole mutta pitkään istuu siellä vessassa, niin vois olla, että pelkää sitä sattumista ja siks viivyttää kakan tekemistä tms. Mä ekaks kurkkaisin itte sinne hännän alle =)

Juota oikein paljon ja anna esim luumusosetta 2prk....kyllä ummetuskeen liittyy mahakipu ja kivulias ulostaminenkin voi saada aikaan sen.keliakia,suolisto tulehdus eli krohnin tauti kantsii selvittää.Ja sitä verta voi tulla helpommin kun sinne pyllyyn on voinut tulla fissura eli pieni haavauma joka todella helposti aukeee.

Ei ole pukamia, ainakaan näkyviä. Juo tosi paljon vettä, mutta luumua eikä luumusosetta suostu ottamaan. Ja äsken just kävi vessassa niin ei ollut yhtään kovaa tuo kakka, silti sanoi sattuvan taas.

Yhteistyössä