Mikäköhän lie on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipsu

Vieras
En tie mikäköhän oikein on kun ei ole hyvä olla lainkaan. Useampana iltana noussu lämpö/kuume, eilen 38.3, mikä sikäli ihmeellistä koska yleensä mulla ei nouse kuume.

Yskää ja väymystä ollu pidempään ja nyt parina päivänä normaalia työläämpää hengittää. Syödessäkin hengästyy ja tuntuu ettei happea saa riittävästi. Nyt alkanu tärinä. Rintaan pistää ja olo kaikin puolin kelju.

Flunssaa ei ole ja töissäkin olen ollut kun olo aamuisin on suht ok. Päivän mittaan sitten huononee ja töitten jälkeen veto ihan veks, illalla nousee kuume ja ahdistaa. Astma mulla on, eikä avaava lääke tähän auta, hetkeksi vain helpottaa.

Kellään ollu vastaavaa ja tietoa mistä voi johtua? Lääkäri aikaa tässä odottelen.

Tänä syksynä tuntuu olevan tosi sitkeitä tauteja liikkeellä mun kaverilla on menossa viides antibiootti kuuri ja naapuri 4viikoa yhteen putkeen eikä auttanut.
Itselläni oli just keuhkoputken tulehdus ja kuuri loppu viikko sitten ja nyt sitten ihan hirveä olo.....

Alkuperäinen kirjoittaja BEA:
Voipi olla angiina. Sekin voi olla kuumeettomana. Käynti lääkärissä selkiyttää. Pyydä ottamaan nieluviljely, josta asia varmasti selviää.

Eikö angiinassa ole kuitenkin kurkku kipeä? Ku se mua ihmetyttääkin ettei ole ollenkaan tyypillinen "kipeä" olo, siis mitään flunssaa tms.

Toivottavasti tosiaan lääkärikäynnin jälkeen olis viisaampi. Yleensä mä saan aina poskiontelotulehduksen, mutta nyt ei ole nuhaakaan. Tai sit tää vaan johtuu astmasta (yksä, hengen ahdistus), mutta toi vaihteleva kuume ihmetyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Suttura:
En nyt pelästyttää halua, mutta kipaise lääkäriin. Ettei olisi keuhkokuumeen poikanen iskemässä. Mun äidin miehellä keuhkokuume oireili juuri noin.

Toivottavasti ei sentään sitä olis... Oliko äitisi mies kovin kipeä, siis kun mulla tää olo kuitenkin on aamuisin suhteellisen hyvä, vasta päivän myötä huononee.

Yhteistyössä