Mikäköhän tyyppi tossa meidän postilaatikolla äsken kävi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Istuin tässä olkkarin sohvalla ja tossa ikkunan takana talon kulmalla on meillä postilaatikko. Ikkuna on auki, joten kuulin ihme kolinaa ja vilkaisin ikkunasta, niin tossa meidän talon kulmalla oli joku mies ja se sillä hetkellä juuri vilkaisi ikkunaan eli minuun. Ei siis ollut ihan tuossa ikkunana takan, vaan tuossa talon nurkalla ja lähti siitä samantien kävelemään pois. Toista toisesta ikkunasta katsoin, niin meni ton tien yli tuonne pyörätielle. Sen verran pimeää oli, etten sitä kunnolla nähnyt ja äsken kävin katsomassa postilaatikkoon, niin ei siellä mitään ollut.

Sitten tuli mieleen, että exä eilen iltapäivällä käski laittaa yhden liikenneluvan tuonne postilaatikkoon ja laitoinkin, mutta otin sen nyt illalla sieltä pois, kun se siellä vieläkin oli ja jotenkin en usko, että kukaan sitä nyt tähän aikaan tuolta laatikosta olisi hakemassa ja etenkään kävellen.

Nyt on vähän sellainen olo, että mitä helevattu, mä olen yksikseen kotona pojan kanssa, mutta onhan mulla onneksi nuo koirat.

Mutta jos se joka sitä liikennelupaa oli hakemassa, oli pyytänyt laittamaan sen postilaatikkoon tms kun tiesi ettei pääse sitä ihmistenaikoihin hakemaan?

Meillä mies on vuorotyössä ja mä olen muuten vaan yökyöpeli, joten meille olis ihan normaalia hoitaa asioita tähän aikaan :)

No olishan se voinut tulla ovelle sitä sitten kysymään, kun näki että minä olen hereillä. Exä siis se ei ollut, sen olisin tunnistanut ja se olisi ainakin tullut sisälle. Toisekseen mä luulen että exä itse sitä liikennelupaa hakee, koska sen omasta firmasta ja autoista kyse, joten siksi epäilen ja miksi se sitten käski eilen viedä sen, jos sitä tullaan hakemaan vasta tänään melkein puolilta öin ja vielä kävellen.

Yhteistyössä