Mikäs teitä muita valvottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martzy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martzy

Vieras
...Minuapa valvottaa tuo meidän kuorsaava mies. Miedän naperokin välillä heräilee isänsä kuorsaukseen. ...potuttaa todella pahasti!
Olen pyytänyt miestä käymään työterveyslääkärillä valittamassa uniongelmiaan, siis kuorsausta ja hengityskatkoja (hän ei näihin usko, mutta minäpä ne kuulen joka yö), mutta ei voi mennä. Mulla hajoo pää, kun ei pysty nukkuun. Oon mä jo ajatellut kiristää toisella makkarilla tai jopa avioerolla, sillä univaje vaivaa. Yöt ois musta nukkumista varten, ei toisen kylkien tökkimistä varten.

Onko kuorsauksen poistoon olemassa mitään kotikonstia? Help me, please!

Ainoan tosi tepsivän vinkin olen kuullu, leikkaus. Mutta sanopa se kuorsaavalle........

Me ollaan nukuttu monta vuotta eri huoneissa, ku mä en kestäny kuorsausta ja mies ei kestäny mun tönimistä. Ja ku mä vielä rakastan lukea sängyssä, niin mikä nautinto se on, ku toinen kuorsaa vieressä. Ja mies pokkana kysy, että mitä se kuorsaus mua haittaa, ku en ees nuku. Jos nukkusin, niin ei kai se häiritsikään :o

Mutta se miks nyt valvon, on se, että mä valvon aina myöhään =)

Minua valvottaa, kun käyttäydyin kiukuspäissäni niin tyhmästi lastani kohtaan... Anteeksi on pyydetty, ja saatu, ja asia juteltu, mutta silti harmittaa vietävästi. Tekisi mieli tukistaa itseä.

Jos kuorsaaminen johtuu uniapneasta eli on myös hengityskatkoja, se pitää aina hoitaa!!!

Hoitamattomana todella paha sydämelle ja keuhkoille!!! Saattaapi olla ettei tarvitse ukon kuorsaamista kauaa kuunnella, hyvinkin kuuskymppisenä voi olla henki pois.

Nyt ne kuorsaavat miehet lääkäriin ja yöksi sairaalaan nukkumaan, niin selviää onko kyseessä uniapnea.

Alkuperäinen kirjoittaja uniapneapotilaan hautaan saattanut:
Jos kuorsaaminen johtuu uniapneasta eli on myös hengityskatkoja, se pitää aina hoitaa!!!

Hoitamattomana todella paha sydämelle ja keuhkoille!!! Saattaapi olla ettei tarvitse ukon kuorsaamista kauaa kuunnella, hyvinkin kuuskymppisenä voi olla henki pois.

Nyt ne kuorsaavat miehet lääkäriin ja yöksi sairaalaan nukkumaan, niin selviää onko kyseessä uniapnea.

Meidän tutun mies kuoli 40kymppisenä apneaan...vaimon kanssa ollut kotona ja mennyt päivätorkuille,vaimo sitten jossain vaiheessa hämmästyi kun ei enää kuulunut kuorsausta ja mitään ei ollut enää siinä vaiheessa tehtävissä :(

myös krooniset tutkimattomat poskiontelon tms tulehdukset kuorsauttavat ihmistä. onpas miehesi ajattelematon, kun ei mene lääkäriin vaan kiusaa muita perheenjäseniä. mua valvotti aikanaan avioero, työressi, masennus ja toissa yönä valvoin ja mietin tulevaa työpaikkaa. viime yö meni oikein kivasti, joten jospa tässä oppisi hallitsemaan itseään niin, että valvominen olisi tilapäistä.

Yhteistyössä