Hae Anna.fi-sivustolta

Mikko Kuustonen

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä ihmettelijä no.100, 31.01.2012.

1. ihmettelijä no.100 Vierailija

syntyjään suoraan maalaispitäjä Leppävirran pimeistä kolkista ja leikkii niin modernia, että unohtaa kuka ja ketkä hänen levyjään sun muuta tuotantoa ostaa/katsoo.

Vai että runkilla kävi sitten armeijassa,eikä muuta oppinut, yökötys, mitä kertoi itsestään, nyt kun näen sen ukon , niin aina tulee mieleen mies niissä puuhissa.

Näinhän se on, minkä nuorena oppii , sen vanhana taitaa.

2. Syntymäpaikalla ei ole tuohon merkitystä. Mikko oli pitkälti oikeassa.

3. jotenkin suurilla laineilla, ihan paha katsoa häntä. On lihonut, tukkaakin pukkaa ihan liikaa, ja nauraa hiukka liikaa uusimmaasa ohjelmassaan.
    Jos rooli on tuo, en Mikkona olisi sitä kyllä ottanut. Voihan olla, että Mikko Kuustonen on ko. ohjelmassa oma itsensä, tiedä häntä.

4. Kiinostunut Vierailija

Kehitysvammaiset laitoksissa osaa runkata ilman opettamista. Kuka Mikkoa siellä armeijassa opetti? Valottiko asiaa?

5. äiti Vierailija

Hän kertoi, että intissä sen oppi tekemään niin ettei peitto heilu. Ja oppi syömään munkkeja (toivottavasti ei samaan aikaan..).

Pistää ihmettelemään tämä asevelvollisuuden vouhotus ja korostus. Kun yleinen asevelvollisuus on Euroopassa enää Suomessa ja Kreikassa, miten ihmeessä muita Euroopan maita oikein osataan hallita ellei siellä päättäjillä ole armeijaakaan käytynä?

Omat poikani ovat molemmat käyneet intin ja kyllä se touhu oikeasti on aika leikkiä. Toinen pojistani vietti 4 iltaa (ja kaksi yötä) viikossa kotona koko armeijan ajan lukuunottamatta kahta ensimmäistä viikkoa. Hän koki sen ajan ihan turhaksi. Minusta on oikeasti väärin, että se on pojille pakollinen muttei tytöille. Joko molemmille vapaaehtoinen tai pakollinen.

Toinen oli sotilaspoliisina, hänellä oli koko intin ajan nenäverenvuotoa, se kyllä siellä tutkittiin ettei mitään sairautta ollut. Tyyny oli usein aamuisin verestä märkä. Minä pelkäsin jo leukemiaa ja ties mitä. Nythän sekin syy vuosien jälkeen selvisi kun lehdessä hiljattain luki, että siellä se on jo vuosia ollut suorastaan epidemia, johtuen paikan sisäilmasta.

6. sissos saatana Vierailija

Ne on suurimmalta osin Natossa, tai sitten niillä ei ole suurvaltaa rajan takana.

7. Jospa Mikko Vierailija

luulee ajelevansa aavalla tyttärensä siivellä?

Jotenki keltanen aine noussut päähän ja luulee olevansa kaikkivoipainen ja siksi puhuu läpiä päähänsä, hemmetin runkkari.

Kuinka kukaan armeijan käynyt tosimies voi olla niin epäkunnioittava, ettei antaisi arvoa Reservin Kapteenille.

8. Maalta Vierailija

on tulleet aina ne tyhmimmät tai luovuudessaan yltiöpäisimmät lapset.Johtuu siitä että ovat sukurutsasta porukkaa ainakin tuohon aikaan kun kuustos mikko on syntynyt.

Naivat saman kylän naisia (tietty ne jotka eivät vain run....eet) ja lapsilla pelaa vain
    alkukantaisimmat vaistot, munkkia ja kikkeli tyhjäksi omin avuin, muulla
    ei sitten väliä olekkaan.

Syntymäpaikalla on tutkimusten mukaan paljonkin tekemistä!

9. höh Vierailija

Mikko Kuustonen on fiksu, mukava ja ihana ihminen. Esim. Mansikkapaikka oli suosikkiohjelmani, juuri iloisen ja huumorintajuisen Mikko K:n vuoksi. Ihan puistattaa, kun lukee noita tekstejä. Miten joillakin voi olla sisällään niin paljon ilkeyttä ja vielä tuoda se julki. Olisiko se kateutta, vai mitä.

10. Kuinka saatat Vierailija

kuvitellakkaan, että joku kateudesta kirjoittaisi?
    Mitä kadehdittavaa on miehessä joka on muuttunut kuin raivo-häräksi, juttelee rivoja ja mitätöi itseään korkeampiarvoisia?
    On se kumma jos eivät ihmiset saa kirjoittaa mitä ajattelevat.

Minä pidin mikkoa miellyttävänä, siis roolinsa kaltaisena Mansikkapaikka
    -ohjelmassa , mutta ilman käsikirjoitusta se on ihan levoton.
    Kuluneet lahot hampaat hornottaa kuin hevosella sen nauraessa.

Sitä sopii ihmetellä mikä ilkeys mikon sai puhumaan halventavasti, sitä näkyy olevan aimoannos itsekunkin sisällä, sitä ilkeyttä.
    Et sinäkään pelkästä ilosta kirjoitellut ja mollannut muita kirjoittajia.Vai kuinka?

11. pöö Vierailija

Miksei Mikko sitten saa sanoa mitä ajattelee. Moni muu armeijan käynyt komppaa Mikkoa asiassa.

12. Ankelika Vierailija

13. Palkinto Vierailija

paikallaan????
    Masentuneelle positiviisuus palkinto????
    Vain kiusaajien suomessa voi tapahtua tuollaista!Kiusalla antoivat!?
    Saatto olla niin, että miksulla oli lääkkeet tullu otettua kahteen kertaan, masennuslääkkeet kun vaikuttava kuulemma mielialaan ;)))))
    Nauru on herkässä vieläkin, vaikka lapsensa häpesi isän tumputus-juttuja , "eikä halunnut kuulla niistä mitään"

14. ajatusta asiaan Vierailija

Kyllä kai se puoli vuotta on leikkiä intissä, mutta aliupseerikoulutus on ihan toista. Mutta hyvä kun pojat käyvät edes sen puoli vuotta, se nyt on melkein kansalaisvelvollisuus ja kunnioitus veteraaneja kohtaan, jotka antoivat yhdessä taistellen meille itsenäisen Suomen.

15. sopassa Vierailija

Paskat koko armeija, miksi ei ole vapaaehtoista inttiä.
    On kovin yliarvostettu koko lavtka, on omat veljet ja pojat intin käynyt, mutta
    itse olen ajatellut, että ei kummonen paikka. Olen itsekkin sen käynyt, isä oli sodan käynyt.

Toki kuustonen voisi alkaa käyttäytymään kohteliaammin, en pitänyt
    siitä ohjelmasta muutaman kerran vilkaisin ja huonoksi sen totesin.

16. Mikolla Vierailija

fiksu tytär, sanoutui irti isänsä paskajutuista, eikä hypetä presidentin vaaleista!

Vaalisalaisuus on olemassa. Hienoa !

17. Ai Vierailija

Kuka on Mikon tyätr?

18. ht Vierailija

Iina Kuustonen.

19. ikipiki Vierailija

Mikko k. ei ole ihan sitä mitä esittää... Ei lähelläkään...

20. Voi hel....ti Vierailija

oli sittenkin hypessä , ,,,,,kaikki loppuu aikanaan, niin loppui haavisto-hype ja tie nousee pystyyn jani-pettrille.Ei tarvi enää äänestää sitäkään.

21. Luulis Vierailija

vit.....van haaviston tukijoita tyttöä ja isää.
    Mutta miksi mollata uraansa noin julmasti? miljoon kahdeksansataatuhatta on kuitenkin enemmän kuin miljoona levyn ostajaa ja elokuvien, viihdeohjelmien katsojaa!

Otan osaa, jos teitä v....aa puoleksikaan niin paljon kuin minua 18,-12,- ja 6vuotta sitten kun mara ja tavja valittiin.

NYT ON MINUN VUORONI JUHLIA!

AHHHH KOKONAISTA KUUSI VUOTTA , tuntien kunnioitusta ja samanmielisyyttä kansamme pääMIEHEN kanssa.

Onnea Sauli Niinistö!

22. Lenda Niin Vierailija

(Lenda Niin: ) Minun mielestäni Mikko on Laihtunut _kesällä oli liikaakin laiha. Minä tykkään että mies on jäntevä _eikä mikään Luuviulu. Mielestäni Hän on Tv _ohjelmissa ihan oma itsensä.
    Mikko on hauska kun nauraa paljon ja on vitsikäs. Mä nauran myös Hyvät ja Huonot uutiset katsellessa _vedet silmissä. Ja Wau Mitkä Hiukset Kuustosella on _Ihailen häntä ,,,oisipa mullakin
    noin vahvat upeet hiukset.! Eikä minusta ole outoa ett miehillä on pitkät hiukset.

Muuten aattelin kun luin kirjoituksianne Mikosta _niin anteeks vaan mutta ,huomasin ett joillakin on vihaa paljon tai katkeruutta ,huono itsetunto tai sit jonkilainen Luonnevika. Niihin kaikkiin ongelmiin voih akea apua.
    (Lenda Niin)

23. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus