miks äidin pitää aina vetää paremmaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha mieli

Vieras
tänään äitini oli täällä, etin tuskassa sitten kadonneita avaimiani. ihmettelin missä voivat olla että onkohan lapset vieny... mutsin piti sitten tulla siihen että pitäisit niitä aina samassa paikassa, vaikka hankkisit avainkaapin.
mä siihen sitten että arvaa ku kahden vaippaikäisen kanssa käy kaupassa ja tulee viiden kassin, turvakaukalon ja uhmaikäisen kanssa sisään, riisuu lapset ja itsensä niin jo on ne avaimet yleensä hukassa siinä vaiheessa (avaimet muuten löytyi autosta että kyllä sitä pää on vähän pehmennyt).
niin mutsi siihen että KUULE ON MULLAKIN KAKS PIENTÄ LASTA ollut ja samalla hoitanut yrityksenkin! että ei se mitään, mulla on vaan ne lapset, mutta mutsilla se on ollut yrityskin ja avaimetkin aina tallessa...
vituttaa tollanen että aina haluaa vetää ikäänkuin pidemmän korren!!!!
ja alkaa laukoo jotain mikä ei asiaan kuulu...

tuttua.
anopilla on ollut yksi lapsi enemmän ku meillä. ja kaikki mitä mun lapset osaa, on hänen osannut paremmin tai aikaisemmin. tai jos on uhmaa tai muuta haastetta, niin hänen lapsensa ovat olleet vähän haastavampia tai esimerkiksi vähän kipeämpiä vesirokosta ku meidän.
aina, ihan kuin meillä olis jokin kilpailu(jossa osallistujina on vain anoppi) ja aina mua ja mun arjen vaativuutta vähätellään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tuttua.
anopilla on ollut yksi lapsi enemmän ku meillä. ja kaikki mitä mun lapset osaa, on hänen osannut paremmin tai aikaisemmin. tai jos on uhmaa tai muuta haastetta, niin hänen lapsensa ovat olleet vähän haastavampia tai esimerkiksi vähän kipeämpiä vesirokosta ku meidän.
aina, ihan kuin meillä olis jokin kilpailu(jossa osallistujina on vain anoppi) ja aina mua ja mun arjen vaativuutta vähätellään.

näin just.
oli asia mikä hyvänsä niin aina hänellä oli rankempaa niin lasten kanssa kun elämä ylipäätään. silti hän teki kaiken täydellisesti. oli kämppä siisti, avaimet tallessa ja kulissit pystyssä.

joo,no semmosia ne äidit on:) ei ne pahalla tarkota,on vaan niin eri olla mummo ku äiti. Voi kuule ku mä lasten kanssa kävin äitini luona ni oli saada slaagin ku en lämmittäny tyttöni maitoa "jestas sentään tytöllehän tulee kurkku kipeäxs jne...Niin tyttö siis 9kk.Ja aamulla ku tyttö oli ruokittu puurolla ,haki vielä bananin ,ettei varmasti jäis nälkäsexs...heh....ja tää mun mutsi siis vasta kuitenkin 45v..eli ei mikään vanhus. Ja varmasti ei sen puuro annoksen jälkeen ollu tyttökään nälkänen. Mut ne mutsit ei kai muista mitä se arki on pienten kanssa.

pitää koittaa vaan kestää....:)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Etkö voi sanoa, että ei kuitenkaan ehtinyt kasvattaa lapsestaan huolellista ja antamaan yhtä hyviä eväitä arjestä selviämiseen kuin mummosi antoi hänelle....

Juu kuule...tohon se sanoisi ettei KERINNYT koska lähdin maailmalle liian varhain. kokemusta tostakin.
kaikkeen sillä on näköjään repliikit valmiina!

Yhteistyössä