Miks ei koskaan voi tulla oikeen värisiä kuplia oikeeseen aikaan?! MIKSI??!!!! Saan hermoromahduksen.

27.02.2012
394
0
16
Kyllä, pelin takia, kamalaa :xmas:

Toi PERKELEEN bubble witch saga facebookissa ottaa nyt pikkusen lujille........

Miljoona kertaa putkeen käy niin et tarvisin esim.yhden ainoan sinisen kuplan avatakseni haamuketjun ja mitä saan?! Kaikkia muita paitsi sitä sinistä. Paitsi sitten kun on 2 kuplaa jäljellä :headwall:

Ja sit kun kerran elämässä ne kuplat tulee just niinkun pitää, niin en saa tarpeeks pisteitä |O

Tää peli ei niin sovi mulle :kieh: En tajua miks sitä on silti aina pakko ihan äkkiä kokeilla JOS VAIKKA menis läpi... Joo ei mee, mut hermot menee :kieh:

Ei mulla muuta :D

Seilaan noita päättymättömiä saaria....
Kutosen nelosta oon nyt tänään tahkonnu..... |O

Saaret 1 jumitan kutosessa,
saaret 2 jumitan seiskassa,
saaret 3 on pelattu läpi,
saaret 4 jumitan nelosessa,
saaret 5 jumitan seiskassa,
saaret 6 jumitan nelosessa ja
saaret 7 on pelattu läpi....

Kasiin mulla ei mitään kultasia lippuja ole....

Juu mä kans niissä "perusmaissa" niin pitkällä kun pääsee... Uusia odotellessa.
Oon tahkonu tota ykkös-saarten kutosta monta kuukautta ja se ei vaan mene, mä oon täysin luovuttanut sen suhteen...
Mutta noi muutkin on niin perseestä just nyt ja elämät loppuu koko ajan ja aaargh :D
Onneks sain just 8 elämää käyttöön niin vähän helpottaa :D

joo, mut kyllä ne 8 elämääkin loppuu ihan hetkessä :whistle:

mä oon sairaslomalla enkä oikein voi tehdä muuta kuin istuskella (en saa nostaa toisella kädellä mitään ja jos oon pystyssä pidemmän aikaa alkaa käsi särkemään ) ni tulee istuttua ny täs koneella..pelaan noitapallo elämät loppuun, sit siirryn pariin muuhun peliin ja tahkoan niiden elämät loppuun ja sit onkin taas noitapallopelissä muutama elämä.. :confused:

Yhteistyössä