Miks festarialueelle ei saa viedä järjestelmäkameraa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No koska ammattilaisvalokuvaajat tarvitsevat luvan päästäkseen sinne töihin. Ja ammattilaiset ylläriylläri käyttävät järkkäreitä. Sama koskee muitakin festareita, esim. perjantaina alkavaa Sauna open airia.

Just joo, nykyään järkkärikamerat ovat niin yleisiä, että niitä tuntuu olevan joka toisella. Ja kertokaas millä portsarit erottaa portilla järjestelmäkameran isokokoisesta pokkarista?

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Just joo, nykyään järkkärikamerat ovat niin yleisiä, että niitä tuntuu olevan joka toisella. Ja kertokaas millä portsarit erottaa portilla järjestelmäkameran isokokoisesta pokkarista?

Ohjeissa sanotaan, että festareille saa tuoda ainoastaa ns. taskukokoisia pokkareita.
Eli eihän tarvitsekaan mitään erottaa. Pienet pokkarit sallittuja, muut ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Ohjeissa sanotaan, että festareille saa tuoda ainoastaa ns. taskukokoisia pokkareita.
Eli eihän tarvitsekaan mitään erottaa. Pienet pokkarit sallittuja, muut ei.

No huhhuh.. Onneksi voin valita, ja mennä vain sellaisille festareille joissa voin raahata mukanani meidän megapokkaria
z10034825200584328PM.gif

Minä taas menen festareille esiintyjien takia, oli säännöt millaiset tahansa. Ehkä kestän nyt senkin, että alkoholia ei saa alueelle viedä, vaikka viime vuosina on tullut viihdyttyä Provinssissa, missä niin saa tehdä...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
no eihän ne nyt voi kaikkia tarkastaa niin hyvin, etteikö jonnekin housuihin voisi piilottaa. :)

Millaiset housut sulla on, jos aiot järkkärin niihin piilottaa? Meidän järkkäri ei ihan huomaamatta kulkisi housuissa kyllä mulla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
no eihän ne nyt voi kaikkia tarkastaa niin hyvin, etteikö jonnekin housuihin voisi piilottaa. :)

Millaiset housut sulla on, jos aiot järkkärin niihin piilottaa? Meidän järkkäri ei ihan huomaamatta kulkisi housuissa kyllä mulla. :D

isot :D :D :D

nyt haaremihousuja ostamaan! :saint:

Yhteistyössä