Miks hauskanpito on niin vaikeeta...

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Käykö muille koskaan näin: innoissas odotat jotain sovittua juttua tietäen kuinka hauskaa siellä on, sitten kun sen aika oikeesti koittaa niin ei huvita sitten yhtään lähteä?

Ens viikolla olis firman juhannussauna (vuoden kohokohta, kaikki yksiköt juhitaan yhdessä ), ja mua ei huvita lainkaan ärsyttää vaan moinen. Tiedän että siellä on kivaa: hyvää seuraa, jalkapalloa, savusauna, uima-allas, järvi, ruokaa ja juomaa, mutta ei se tieto just nyt riitä. Taas saa lähteä väkisin, vaikka sitten yöllä voi kuitenkin todeta että kyllä kannatti hauskaa oli.

no mulle käy noin. Aina kun vaikka kavereitten / työkavereitten kanssa suunnittellaan jotain niin mä olen ihan lähdössä ja inoissani suunnittelen. Mutta sitten kun pitäis lähteä, jäisinkin vaan mieluullin kotiin ja usein sitten siellä paikan päälläkin ajattelen että miks mä lähdin, olisinpa kotona. Jotenkin oon niin sellanen...Miks asiat tuntuu hauskemmilta "kaukaa" katsottuna? Nytkin olis la yhet häät ja aluks olin innoissani mutta nyt en todellakaan jaksais mennä.
Ainoat kerrat kun mä haluan vielä lähteä lähtöpäivänäkin, on ne kun mennään miehen kanssa leffaan ja syömään ja hotelliin yöks...

yleensä ennalta suunniteltu ja varauduttu on tylsempää kuin extempore jutut.
monesti jos lähtee ravintolaan 1-2 viikkoa sen tietäen ilta on tylsä ja loppuu lyhyeen.
mutta jos kaveri soittaa, että nyt kuteet niskaan ja lähdetään niin yleensä on silloin paljon hauskempaa.

Yleensä aina käy noin. Eka odotan innoissani ja suunnittelen ja sitten just ennen kuin pitäs tehdä jotain, tuntuu, ettei huvita enää ollenkaan ja alkaa vaan kaikki ärsyttää. Mutta jos pakotan itteni lähtee, yleensä on aina kuitenkin kivaa. Se on vaan se lähteminen, mikä taitaa eniten ainakin mua ärsyttää.

Kuulostaa niin tutulta! Monta monituista kertaa käynyt mullekin noin...himona odotan ja sit kun pitäis lähtee yritän keksii miljoona tekosyytä miks en voikaan lähteä....ja sit kun lähden niin kivaa olikin......tosin viime kemut oli hiukan tylsät....mut ihan kiva kun tuli kuiteskin lähdettyä.

Yhteistyössä