Miks ihmeessä noita kutsuja ei voi laittaa vähän aiemmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Eilen tuli pojalle kutsu kouluuntulotarkastukseen, joka on ens viikon torstaina. Ja tänään tuli lähete verikokeisiin ja ne pitää käydä otattamassa myös ens viikon torstaihin mennessä |O Miks ihmeessä nuo kutsut ei vois tulla vähän aiemmin :o

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
verikokeisiin ennen kouluunmenoa? Onks tää joku uus käytäntö?

Verikokeet ei liity tuohon koulutarkastukseen, vaan astma- ja allergiaepäilyn takia on nuo kokeet.

ok, aattelin vaa et onks se jotenki muuttunut.. ku et selitelly sen kummempia :whistle:

Mä en kans tajua miten jotkut ihmiset ja tahot kuvittelevat, että ihmiset pystyvät järjestämään asioita näppärästi esim. viikon varoitusajalla. Silloin kun opiskeli ja teki töitä, ei kuukaudenkaan ennakkovaroitus olisi ollut mitenkään liioiteltua. Mm. kerran kun piti mennä pankkiin neuvotteluun, onnistuttiin löytämään ensimmäinen järkevä aika muistaakseni reilun kuukauden päästä sopimishetkestä. Ja tämä siis pääasiassa minun aikataulujeni vuoksi, pankilla olisi ollut aikoja, mutta itsellä vaati hirveitä järjestelyjä päästä mihinkään muulloin kuin myöhään illalla tai yöllä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kans tajua miten jotkut ihmiset ja tahot kuvittelevat, että ihmiset pystyvät järjestämään asioita näppärästi esim. viikon varoitusajalla. Silloin kun opiskeli ja teki töitä, ei kuukaudenkaan ennakkovaroitus olisi ollut mitenkään liioiteltua. Mm. kerran kun piti mennä pankkiin neuvotteluun, onnistuttiin löytämään ensimmäinen järkevä aika muistaakseni reilun kuukauden päästä sopimishetkestä. Ja tämä siis pääasiassa minun aikataulujeni vuoksi, pankilla olisi ollut aikoja, mutta itsellä vaati hirveitä järjestelyjä päästä mihinkään muulloin kuin myöhään illalla tai yöllä.

No näinpä. Ja meillä tulee nyt nää molemmat menot samalle viikolle, mahtaavat töissä tykätä :(

Yhteistyössä