Miks kaikki asiat kasaantuu aina? Itkun, stressin ja ahdistuksen purkua

Niin juu ja Panacodia saa käyttää =) Minulle sitä määrättiin jo heti raskauden alussa "varoiksi" kaappiin kun kärsin ennen raskautta kovasta migreenistä ja täsmälääkkeitä ei saanu käyttää.
Panacod tosiaan saa olon vähän "humaltuneeks" =)

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
:hug:
Asioilla on tosi inhottava tapa kasaantua samaan syssyyn, nimen omaan ikävillä asioilla :/
Voin vaan kuvitella kuinka olet väsynyt tilanteeseen kun pienikin valvottaa.
Itse oon viikoilla 26+5 selkä on koko ajan kipee, joku hermo jumissa pakaranseudulta, supistelee, vatsa tulee kipeeksi pienimmästäki hommasta, hb. alhaalla, verenpaine alhaalla ja oon jo näihin ihan "loppu" |O
Sinulla jää unetkin vielä tosi vähiin pienen valvomisen takia :hug:
Toivotaan että putkituksesta on apua =)

Siehän oot sitten ihan kuin minä! Siis tosiaan selkäkipee, häpyliitos kipee, sit supistelee IHAN koko ajan ja välillä aika napakastikin jo.. Ja mulla kans toi verenpainehomma ja oon sen takia pyörtyilly pari kertaa kaupassakin. Tai miksi sitä sanotaan..Lähteny jalat alta..

Mulla ei toi panacod ole auttanu migreeneihin (joita tosin ei nyt ole taas kuukauteen ollut, pitää koputtaa puuta).. Mutta pari 600mg buranaa helpottaa kummasti oloa. Migreenin estolääkitys kun on kielletty ja samoin se migreenin täsmälääke..

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Eli neuvolan perhetyöntekijät tarjovat vaan -ei oota,ko? :/

No siis mitä mie neuvolatädin kanssa olen useaan otteeseen haastanut ja nyt käytiin maanantaina siellä, niin ei..sieltä ei mitään apuja ole saatavilla.

Mut mie oottelen nyt, mitä se miun aviomiesvainaan siskopuoli tuumailee, kun häntä kyselin meille avuksi.. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Sieläpäin ei sitten ole lastensuojelulla perhetyöntekijöitä, tai kai ne heille olisi ohjanneet sieltä neuvolasta soittamaan?

Toivottavasti oikeasti saatte apua jostain.

No joo ja tosiaan, aina kun oon apua jostain virallisia teitä pitkin kysellyt, niin olen saanut vastaukseksi, että pitää olla mielenterveysongelmaa tai päihdeongelmaa tai muuten vaaraa lapsille, että apua saisi.. Et ei tälleen "turhan päiväsille normaaleille" saa mitenkään. meillä kun ongelman nimi on, että sukulaiset ja mummolat on niin hurjan kaukana...

Kun miun aviomies sairasti syöpää ja meillä oli mahdoton tilanne, niin Kajaanista (jotain yli 700km meiltä) asti tuli meille sukulaisia vuorottelemaan lapsen/miehen hoidon kanssa.. Melkonen matka vaan tulla ja sattu olemaan tuuria, että joku ees oli työttömänä ja tekemättä mitään siellä..

Noh odotellaan, josko tuo sukulaistäti nyt lämpenisi idealle..

Yhteistyössä