oon ainakin kuukauden jo puhunu yhden palstalaisen kanssa et menen sen luo melkein 300kilsan päähän kun mun poika on isällään kesäloman. tarkotus oli huomena lähtee,niin eikös lapsen isä soita TÄNÄÄN et palauttaa pojan kaks päivää aikasemmin kun lähtee jolleki prkleen lomalle ämmänsä kanssa |O varmaan tosi vaikee olis lähtee ens -tai sitä seuraavalla viikolla ku kumpiki lomalla,vaan pitää lähtee just nyt vaik tietää et mul on tällanen suunnitelma |O ihan sama juttu kävi viime kesänä |O |O |O
mä oon niin vihanen ja pettyny ja surullinen et en kestä. lisäks alotettii miehen kanssa tupakkalakko ja heti alkuunsa ku muutenki on ollu vtun vaikeeta,niin tulee tällanen vastoinkäyminen!! mä meen tasan nyt röökille ja korkkaan kaljan ja märisen koko illan! |O
mä oon niin vihanen ja pettyny ja surullinen et en kestä. lisäks alotettii miehen kanssa tupakkalakko ja heti alkuunsa ku muutenki on ollu vtun vaikeeta,niin tulee tällanen vastoinkäyminen!! mä meen tasan nyt röökille ja korkkaan kaljan ja märisen koko illan! |O