Miks kännykässä puhuminen on kielletty ajaessa mutta jäätelöä saa syyä

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Tulipa tännään stop-merkin takkaa kylkeen auto. Äijä nousi vapisevana autosta ulos, kädessä jäätelö ja tupakki. Ei onneksi tullu ko pikku kolhu ko väistin toiselle kaistalle ja ehin hijastaa vauhtiaki ko hoksasin että sieltä se tullee, mutta mie ko valmiiksi muutenki äärilaitoja myöten raivona jo ennen tuota kolaria, nii aikani kuunneltua sen änkytykseen kyllästyneenä hermostuin sille... Lopulta piti ne kytät tilata paikalle selvittelleen juttua ko se äijä oli ihan hermoromahuksen partaalla itku silmässä. Minut puhallutettiin, sitä ukkelia ei. Vakuutustiedot vaihettiin ja yhteystiedot ja matka jatkukkoon...
Pyysin kyllä siltä anteeksi minun raivoamista ennen ko lähin siitä, kävi niin sääliksi... Ja se pyysi anteeksi varomattomuuttansa. :snotty:

Eikös Ruotsissa oo kiinnitetty huomiota myös ajaessa syömiseen? Mun mielestä se on ihan yhtä vaarallista kun kännykkään puhuminen. Tekstiviestienkin näpyttelyyn sais kiinnittää enemmän huomiota, samoin kaikkeen muuhun räpeltämiseen.

joo ja mua hävetti kun viime viikolla jouduin puhallusratsiaan ja olin juuri avannu jäätelön ja se kädessä sit puhalsin, eipä se poliisi mitään sanonu mut olin itte jotenki nolona...

Minkätakia kylmäänluuriin puhuminen on sallittua autoissa? Samoin meikkaus, karvanpoisto, lehtien likeminen etc eivät ole kiellettyjä.
Uusin villitys navigaattorit kanssa ongelmia useille käyttäjille: Pahinta kun pidetään pväasetuksissa pimeällä, takana ajavakin häikäistyy siitä kirkkaasta ruudusta!

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Miksi jäätelönsyöjää ei puhallutettu?

Tätäpä mietin mieki.. Sehän se siinä törttöili enkä mie. :snotty:
Tosin kytät testaa minut vissin joka kerta ko minut näkkee... Se huono puoli on olla niitten lempilapsi.

Nahkapilliinkö puhalsit? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Englannissa on syominen, juominen, huulipunan laitto ym. kaikki muukin touhuaminen ajaessa kielletty.

Englannissa nyt on melkein kaikki ehditty kieltämään ja kameravalvonta seuraa jokaista askeltasi.

Yhteistyössä