MIKS MÄ EN SAA SITÄ KENET HALUAN!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Rakastuin tulisesti yhteen mieheen noin kuukausi sitten. Tavattiin 3 kertaa vain, mutta jotenkin hän kolahti muhun heti ja fyysinen kontaksti oli upeaa! Ekaa kertaa tajusin mitä ne salamat meinaa.

Mies sanoi tuntevansa samoin.

Sitten tuli perjantai pari viikkoa sitten. Oltiin sovittu tapaaminen: Mies ei tullut!! Ei vastannut viestiin eikä puhelimeen kun yritin soittaa.

Sitten aamuyön tunteina törmättiin taksijonossa ja mies sen sanoi: Hän rakastaa vielä entistään, erostaan oli aikaa n. 2kk. Hän ei halua kanssani mitään, ei kenenkään kanssa, ainakaan mitään vakavaa.

Sanoin että mennään vain ensin ei vakavalla pohjalla ja hän lupasi soittaa seuraavana päivänä ( ei kutsunut silloin luokseen yöksi ja kun ite sitä ehdotin, sanoi että oli niin vittumainen ilta jutella exälle että ei nyt )

Ei soittanu ei, tähän päivään mennessä. Minäkään en kehannut, kun sitä ei sitten kiinnostakkaan, ei edes ei vakava juttu.

Mutta oma sydän siinä meni mukana ja ikävä on kamala :/

Ensimmäinen mies joka 4 yksin vietetyn vuoden jälkeen vei sydämeni, ja taisi olla myös viimeinen. Tätä kipua en tule enää ikinä kokemaan uudestaan.

Voi voi sellast se elämä kuule on! Pimppaa halutaan ku oma ei anna tarpeeks...kokemuksen syvällä rintaäänel... ;) ja sama meno jatkuu ja rakastan sitä sikaa...mut minkäs rakkaudelle teet...noh loppupeleis en sitä vakituiseks ottais....himputin teini, mut nii ihuna :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Törmäsit vaan väärään mieheen. Usko mua, uusia tulee.. :hug:

Peesi tähän. Nyt tekee helvetin kipiää ja ajattelet, että ei enää ikinä. Mutta elämä on täynnä yllätyksiä... =) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Tosi rakkaus odottaa, vai miten se menee? 12 vuotta vierähtänyt odotellessa, uskon vielä saavani hänet, kenet haluan. :whistle:

Ei voi olla totta, löytyykö toinen samanlainen kuin minä?!! Minäkin olen rakastanut yhtä ja ainoaa miestä viimeiset 9 vuotta.. Jotkut pystyy siirtymään heti seuraavaan ja olenhan minäkin yrittänyt, mutta kun ei vaan tunne mitään läheskään samanlaista ketään toista miestä kohtaan:(..

No ko oiski varattu, ni mä kestäisin, mutta tää nainen ei oo sen kanssa enää eikä tule olemaankaa.

Nyt mä vaan tunnen itteni niin vialliseks, ois vaa ollu nii helppoo.. Sattuu

Uusimmat

Yhteistyössä