V
vierailijaxxxxx
Vieras
Mä olen ollut melankolinen ihan tarhaikäisestä asti. Ikinä oikeastaan en ole aidosti nauttinut mistään. Aina yksin ollessa vaivun suruun, sekä epätoivoon. Teini-ikä meni niin sumussa. Join, poltin, yritin tappaa itseni.. Olin aina tosi surullinen. Terapiassa olen käynyt monia kertoja. Lääkkeitä olen syönyt. Elämänmuutosta olen kokeillut monta kertaa. Ystäväpiirin vaihtoa. Positiivisempaa ajattelua. Olen aina urheillut. Aina syönyt hyvin. Alkoholia en juonut esim nyt neljään vuoteen..
Jännä on, että vaikka olen tosi masentunut. Olen iloinen. Olen aina hyvällä tuulella. Nauratan ihmisiä. Jaksan. Koti on aina siisti. Minä olen siisti ja huoliteltu. Näytän nätiltä. Kroppa kunnossa. Aina on ollut työ. Opiskelut yliopistossa.. Lapsia, suht onnellinen avioliitto. Silti MIKÄÄN ei tunnu miltään. Edes lapsen syntymä ei saanut mua onnelliseksi..
Ikävuosina 12-22 halusin aina tappaa itseni kun olin niin tyytymätön elämään. Todella masentunut.. Nykyään en edes halua tappaa itseäni, periaatteessa, haluaisin vain lakata olemasta, tai sitten että alkaisin tuntea jotain...
Olenko vain melankolinen ihminen ja tälle ei voi mitään?
Jännä on, että vaikka olen tosi masentunut. Olen iloinen. Olen aina hyvällä tuulella. Nauratan ihmisiä. Jaksan. Koti on aina siisti. Minä olen siisti ja huoliteltu. Näytän nätiltä. Kroppa kunnossa. Aina on ollut työ. Opiskelut yliopistossa.. Lapsia, suht onnellinen avioliitto. Silti MIKÄÄN ei tunnu miltään. Edes lapsen syntymä ei saanut mua onnelliseksi..
Ikävuosina 12-22 halusin aina tappaa itseni kun olin niin tyytymätön elämään. Todella masentunut.. Nykyään en edes halua tappaa itseäni, periaatteessa, haluaisin vain lakata olemasta, tai sitten että alkaisin tuntea jotain...
Olenko vain melankolinen ihminen ja tälle ei voi mitään?