Miks me saadaan aina riita aikaseks ennen juhlia tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Äsken sanoin miehelle, et mä sit pakkailen rojuja mukaan aamulla, et sä sit hoidat pojan aamutouhut..ja sehän vaihteeks repäs herneen palkoineen kärsään ja alko messuun että aina sun sukulaisilla/kavereilla on jotain vitun kissan ristiäisiä(vaikka ihan ihmislapsen ristiäiset on :whistle: :xmas: ) ja menee sunnuntai pilallle ja lässynlää :kieh:
Ihan kun sillä jotain kauheen tähdellistä tekemistä huomiseks olis, no mitään perseen raapimista kummempaa ainakaan :headwall: :headwall:

Ottaa niin päähän välillä tollanen naurettava kiukuttelu, ihan kun mukulan kans vääntäis |O

No jos yhtään lohduttaa niin mun lapsuuden perheessä ja tässä nykyisessäkin on aina jotain ihme säätöö kun ollaan menossa juhliin tai sukulaisiin. Joku aina suuttuu ja sanoo ettei lähde ja sitä sitten lepytellään ja sitten palaa muilla hermo etc. Ehkä se on joku sellainen juttu että kun ei huvita niin ei huvita ja kuitenkin tietää että on pakko....

Joo tiedän.
Meillä mies on niin vastahakoinen lähteen mihinkään tollasiin kinkereihin että märisee niistä monta päivää.
Mä oon niin tottunut etten jaksa ees enää kommentoida :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
No jos yhtään lohduttaa niin mun lapsuuden perheessä ja tässä nykyisessäkin on aina jotain ihme säätöö kun ollaan menossa juhliin tai sukulaisiin. Joku aina suuttuu ja sanoo ettei lähde ja sitä sitten lepytellään ja sitten palaa muilla hermo etc. Ehkä se on joku sellainen juttu että kun ei huvita niin ei huvita ja kuitenkin tietää että on pakko....

meillä kans, onkohan se joku juhla stressi vai mikä?

Yhteistyössä