Miks miun tekee joka ikinen päivä mieli jotain hyvää?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Lauantaina tuli syötyä kebabbia, sunnuntaina hesen ruokaa, eilen hesen ruokaa... joka päivä tekee mieli jotain hyvää. Äskenkin söin ruisleipää, jotta nälkä lähtee, mut silti tekee koko ajan mieli herkkuja. Sipsejä varsinkin! Tekis mieli lähteä kauppaan hakemaan sipsejä ja dippiä... Miten tän saa pois? Ei ainakaan syömällä niitä herkkuja :D

Kolmatta päivää karppaan, hiilarit alle 20 g päivä -eikä yhtään tee makeaa mieli. Tosi outoa, kun vielä sunnuntaina (ja joka päivä sitä ennen) mätin suklaata, karkkeja, sipsejä...

[QUOTE="Mamma italiana";21989337]koska et syò mààràllisesti tarpeeksi? silloin tulee tuolla tavalla "naposteltua" ja tekee mieli "roskaruokaa". tai sitte sulla on pms[/QUOTE]

Mie syön. Ja paljon =) Voiko pms vaikuttaa ihan joka ikinen päivä ympäri vuoden?

Juu, miulkii tuommosta etekii just enne menkkoi, niije aikana ja viel vähä aikaa niije loputtuakii, eli noin kolmisen viikkoo tekee ihan sikana miel kaikkee tommost herkkuu, epäterveellistä mättöö :whistle:
Mut sinnikkäästi vaa kärsin himoissani ja nautin vain yhtenä päivänä viikossa jotain tommosta!
Suklaata siis ei lasketa tähän :attn: Sitä nautiskelen jokapäivä 4-6 palaa!!

Joskus oon huomannu et kun pesee hampaat, lähtee mieliteotkii :O
siks pesen hampaita joskus 3-4 kertaa päivässä, kun oikee kovat himot iskee.. Tai pyyvän miestä iltasella apuun, saa ajatukset pois noista herkku himoista.....

Juu, miulkii tuommosta etekii just enne menkkoi, niije aikana ja viel vähä aikaa niije loputtuakii, eli noin kolmisen viikkoo tekee ihan sikana miel kaikkee tommost herkkuu, epäterveellistä mättöö :whistle:
Mut sinnikkäästi vaa kärsin himoissani ja nautin vain yhtenä päivänä viikossa jotain tommosta!
Suklaata siis ei lasketa tähän :attn: Sitä nautiskelen jokapäivä 4-6 palaa!!

Joskus oon huomannu et kun pesee hampaat, lähtee mieliteotkii :O
siks pesen hampaita joskus 3-4 kertaa päivässä, kun oikee kovat himot iskee.. Tai pyyvän miestä iltasella apuun, saa ajatukset pois noista herkku himoista.....

Miul ei oo menkkoja tullu muutamaan vuoteen ja tää tosiaan on ihan jokapäiväistä himoa ympäri vuoden... Eikä helpota vaikka söisin herkkuöverit :D, se alkaa heti uudelleen kunhan maha vähän lasehtii :D

[QUOTE="Mamma italiana";21989376]no ei taida sentààn. sitten seuraava vaihtoehto: onko sulla paljon ylimààràistà aikaa? silloinkin saattaa tulla syòtyà enemmàn herkkuja tai ainakin niità ehtii ajatella[/QUOTE]

Ei pahemmin. Päivät töissä ja alkuillat pojan kanssa ja illat pitäis treenata koiria.

Sama juttu. Ja huonompi homma kun tunnun lihovan pelkästään herkkujen ajattelustakin...
Sipsejä en oo syöny nyt aikoihin, mut tänään meinas tulla kiukkuraivarit ku mies osti kaupasta karkkii vaan lapsille :ashamed:

[QUOTE="vieras";21989482]karppausta suosittelen lämmöllä. ei tee mieli makeaa tai turhia välipaloja yleensäkään.[/QUOTE]

Ei miun pahemmin makeaa tee mieli. Viime viikolla söin karkkia, ni nopsaan kävi tökkimään. Suolaista tekee miele. Sipsejä, kebabbia, hampurilaisia, ranskalaisia, poppareita...

mitä tuo karppaus on? Ei oo tullu luettua siitä mitään...

No mä oon vetäny kaks suklaalevyä kahdessa päivässä. Eilen sitä Fazerin uutta suolapähkinäsuklaata ja tänään Maraboun minttukrokanttia. Mul on menkat, eli saanko anteeks. :D

Ja ei, en ole ylipainoinen..

http://karppaus.info/

Itselläkin suurimpana paheena oli sipsien mussuttaminen. Itse vasta vähän aikaa kokeillut, olin erittäin skeptinen koko homman suhteen. Ihmetys onkin ollut suuri, kun enää ei yksinkertaisesti tee mieli sipsejä/karkkeja. Voin nyt hirmuisesti aiempaa paremmin, väsymys, turvotus ja muut vaivat poissa.

Yhteistyössä