Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Koitan laittaa huuto.nettiin vaatetta myyntiin mutta ne tekstin sekaan laitetut kuvat ei näy. Eli kuinka saan ne näkymään?
LAitoin kyllä sillä koodin pätkällä ne sinne mikä sielä tuotteen lisäämis kohdassa mainitaan, mutta eivät vaan näy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Koitan laittaa huuto.nettiin vaatetta myyntiin mutta ne tekstin sekaan laitetut kuvat ei näy. Eli kuinka saan ne näkymään?
LAitoin kyllä sillä koodin pätkällä ne sinne mikä sielä tuotteen lisäämis kohdassa mainitaan, mutta eivät vaan näy![]()
liititkö ne nyt aijaahin? ne nimittäin häviää sieltä jonkun ajan kuluttua (pari kuukautta?)... kerran mulle kävi niin kun olin laittamassa erästä kohdetta uudelleen myyntiin niin kuvat ei enää näkynykkään... mutta jos nyt laitoit ne tänään vasta kuvapalveluun niin sit en osaa sanoa mistä johtuu...
Alkuperäinen kirjoittaja IstuvaTirolilainenMatikkakoira:Mikä koodi sulla on tuolta Aijaasta?
Oletko koittanut www.imageshack.us?
Mä käytän sitä ja tykkään aijaata enemmän.