miks mun miehen tarvii aina tuottaa pettymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
ongelmana vähän aina ollut sen runsas juominen.viime viikonloppuna joi molemmat päivät ja sovittiin että tällä viikolla ollaan sit juomati.
no illalla sit puhu niin omituisesti et tiesin et on juonu,kuulemma vaan kans.sanoin ettet todellakaan ole tollanen jos olisit vaan kaks juonu.
odottelin sitten koska tulee ylös mutta siellä se jo nukku sohvalla,enempi tai väöhempi juoneena.

meillä on mennyt niin hyvin pitkästä aikaa et miks sen pitää tehdä tällästä ja yrittää pilata kaikki?tasan tarkkaan se tietää et suutun kun sopimukset rikotaan

ollaan puhuttu ja käyty jossakin parisuhdejutussa.tohon asiaan vaan ei mikään tunnu auttavan.piilottelee kaljojaan jossain varastoissa ja luulee sitten etten huomaa tai haista mitään.kunnon mies on muuten mutta kun kalja tulee mukaan niin ei muulla väliä.

olen sen tyypin ihminen että mulle nää jutut on maailman loppuja ja raiviostun ihan täysin.paiskasin miehen kengät ja takit tonne ulos vesisateeseen kun tupakalla kävin,mitään muuta kostoa en keksinyt...huoh

semmosii ne miehet on, raukkiksia. Minunkin äijäni vetelee sitä kaljaa kaksinkäsin, on itse asiassa nytkin ryyppäämässä. Naamansa näyttää kerran viikossa täällä kun pitäis nukkua ja suihkussa käydä. Menee sitten "kauppaan" aamulla taas ja katoaa.. Kiva yksin täällä lohduttaa tyttöä joka etsii isäänsä. Älä kuitenkaan ole liian ankara, vois mennä huonomminkin. Ainakin miehesi tulee kotiin :)

kaikki lähti siitä tänään kun tulin yläkertaan eikä miestä kuulunut.laittoi viestin että siskonsa tulee jotain viinoja hakemaan kun on juomassa tänään,saan sitten kuulemma ne rahat mitä maksaa.no sisko tuli kavereittensa kanssa,mukana yksi tyttö josta meillä on ollut hiukan riitaa,siitä sitten suutuin vielä enemmän.ja tyypit lähti eikä miestä kuulunut.rahat oli pöydällä ja revein ne tuhannen silpuks.

huomenna se on niinkuin mitän ei olisi koskaan tapahtunutkaan

Alkuperäinen kirjoittaja sos.täti:
Alkoholi on hälle ongelma siis pienoinen alkoholismi-Puhukaa ja menkää vaikka perheneuvolaan. Voimia tiedän mistä puhun.

Mikä helvetin pienoinen alkoholismi? Sitä on tai ei ole sairas ja sillä siisti.

Alkuperäinen kirjoittaja sama juttu:
semmosii ne miehet on, raukkiksia. Minunkin äijäni vetelee sitä kaljaa kaksinkäsin, on itse asiassa nytkin ryyppäämässä. Naamansa näyttää kerran viikossa täällä kun pitäis nukkua ja suihkussa käydä. Menee sitten "kauppaan" aamulla taas ja katoaa.. Kiva yksin täällä lohduttaa tyttöä joka etsii isäänsä. Älä kuitenkaan ole liian ankara, vois mennä huonomminkin. Ainakin miehesi tulee kotiin :)

miksi kattelet tollasta miestä,siis sen aikaa kun sitä näkyy?tai samaa vois varmaan kysyä multa.kerran kyllä tuon jo jätinkin ja lähdin pois.sitten kun opiskelut on loppu ja työpaikka tiedossa niin lähden varmaan jos on samanlainen vielä silloinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkoholi on hälle ongelma siis pienoinen alkoholismi-Puhukaa ja menkää vaikka perheneuvolaan. Voimia tiedän mistä puhun.

Mikä helvetin pienoinen alkoholismi? Sitä on tai ei ole sairas ja sillä siisti.

niinpä.onneksi hän sentään tekee töitä ja tienaa että saa perheensä elätettyä.muttei sekään aina niin kauheesti lohduta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä muuta alkoholisti voisi tehdäkään kuin tuottaa läheisilleen murhetta ja pettymystä? Niin se vain menee...

kukaan muu ei luokittele miestäni alkoholistiksi kuin minä.hän on kaikkien kaveri ja se vain kuuluu häneen luonteeseensa että on pienessä huppelissa usein. ja juuri kun ei se lähde mihinkään vaan on kotona/autotallissaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

miksi kattelet tollasta miestä,siis sen aikaa kun sitä näkyy?tai samaa vois varmaan kysyä multa.kerran kyllä tuon jo jätinkin ja lähdin pois.sitten kun opiskelut on loppu ja työpaikka tiedossa niin lähden varmaan jos on samanlainen vielä silloinkin.

mulla on sama juttu kun sulla, opiskelut kesken ja ei aavistustakaan mitä elämälläni teen. Olen jo vähän aikaa säästänyt rahaa valmiiksi jotta en joudu ihan puille paljaille...

Mitä muuta alkoholisti voisi tehdäkään kuin tuottaa läheisilleen murhetta ja pettymystä? Niin se vain menee...

kukaan muu ei luokittele miestäni alkoholistiksi kuin minä.hän on kaikkien kaveri ja se vain kuuluu häneen luonteeseensa että on pienessä huppelissa usein. ja juuri kun ei se lähde mihinkään vaan on kotona/autotallissaan

No,he eivät näe tai halua nähdä tosiasioita tai eivät kehtaa sanoa. Mitä alkoholijuomia säilytätte kotona? Ja mitä miehesi sisko kavereineen tuli sinne hakemaan juomia?

mulla on sama juttu kun sulla, opiskelut kesken ja ei aavistustakaan mitä elämälläni teen. Olen jo vähän aikaa säästänyt rahaa valmiiksi jotta en joudu ihan puille paljaille...

Miksi tuhlata elämäänsä huonossa ja onnettomassa suhteessa ja pilata lastenkin elämä jos toinen ei haluakaan muuttua. Sopikaa,että alkoholia ei säilytetä kotona. Yhdessä sovitte määrät ja niissä pysytään ja viikolla ei tarvitse juoda eikä joka viikonloppu. Sinullakin on oikeus vaatia normaalia perhe-elämää. Ja perheelläsi.

No,he eivät näe tai halua nähdä tosiasioita tai eivät kehtaa sanoa. Mitä alkoholijuomia säilytätte kotona? Ja mitä miehesi sisko kavereineen tuli sinne hakemaan juomia?

siis jotain kamalia viinejä sun muita mitä joiltain joskus saanut,olivat kirjahyllyssä.niin sisko oli juomassa ja juotavat kai loppu,siksi haki

Miksi tuhlata elämäänsä huonossa ja onnettomassa suhteessa ja pilata lastenkin elämä jos toinen ei haluakaan muuttua. Sopikaa,että alkoholia ei säilytetä kotona. Yhdessä sovitte määrät ja niissä pysytään ja viikolla ei tarvitse juoda eikä joka viikonloppu. Sinullakin on oikeus vaatia normaalia perhe-elämää. Ja perheelläsi.

se näissä aina onkin se "huono" puoli kun muuten meillä menee melko loistavasti,mutta sitten kun taas juominen alkaa niin vituiksi menee.olen yrittänyt joustaa,mutta liika on todellakin liikaa.ollaan puhuttu ja sovittu mutta niitö ei muisteta enää silloin kun kalja menee kurkusta alas

voi herran isä. Mitä hemmettiä se auttaa että kotona ei säilytetä alkoholia? Sitä saa kaupasta, kavereilta mm. Ja sovi sitten määrästä ihmisen kanssa jota ei vois vähempää kiinnostaa jonkun toisen mielipide asiasta?? Ja ei se jättäminenkään ole helppoa, järjetöntä tappelua omaisuudesta, huoltajuudesta sun muusta. että semmosta. helppo toisille sanoa miten tehdä. Teoriassa on varmaan todella helppoa jättää semmonen mies, mutta todellisuus on mutkikkaampi.

Alkuperäinen kirjoittaja b:
revit rahat ja heitit vaatteet pihalle... Ihme kun ei ole terapia tehonnut!

no mitäs niin ihmeellistä tossa nyt oli.kyse ei ollut isosta summasta ja mun puolesta äijä saa aamulla painua sukkasillaan töihin,täysin oikein sille.jos mut tahallaan suututetaan niin koittaa sitten vaan kestää seuraukset

Alkoholistille viina tulee aina ykkösenä. Sen ohi ei mene puoliso, ei lapset. Minä en koskaan jäisi samaan talouteen asumaan alkoholistin kanssa, en vaikka olisi miten rakas ihminen. En enää koskaan.

voi herran isä. Mitä hemmettiä se auttaa että kotona ei säilytetä alkoholia? Sitä saa kaupasta, kavereilta mm. Ja sovi sitten määrästä ihmisen kanssa jota ei vois vähempää kiinnostaa jonkun toisen mielipide asiasta?? Ja ei se jättäminenkään ole helppoa, järjetöntä tappelua omaisuudesta, huoltajuudesta sun muusta. että semmosta. helppo toisille sanoa miten tehdä. Teoriassa on varmaan todella helppoa jättää semmonen mies, mutta todellisuus on mutkikkaampi.

täsyin totta.kerrankin joku muukin kannanotto kuin "jätä se heti,lähde huomenna tavaroittes ja lapsen kanssa menemään". mutta mihis sitä persaukisena yhtäkkiä lähdet

Erot eivät ole juuri koskaan helppoja. Siihen ei kannata tuudittautua. Yhteiset pelisäännöt perheessä on pakko olla. Mikä oikeus toisella on ne rikkoa. Mutta itsehän te elämäänne elätte. Ajatelkaa kuitenkin lapsianne..

täsyin totta.kerrankin joku muukin kannanotto kuin "jätä se heti,lähde huomenna tavaroittes ja lapsen kanssa menemään". mutta mihis sitä persaukisena yhtäkkiä lähdet

No se on sit toinen juttu. Voisitko hommata itsellesi toimeentulon? Ensiksi saisit sos.tukia jotta pääsisit alkuun.

Yhteistyössä