miks omat perheenjäsenet on niin helvetin julmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut nainen..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut nainen..

Vieras
oon helvetin väsynyt ja masentunu tähän samaan paskaan, tätä on kestäny jo sen 2 vuotta..
kuka helvetti jaksaa sitä että omat perheenjäsenet ISÄ JA SISARET puhuu paskaa omasta siskosta/lapsesta ja mun kihlatusta? mä en vaa jaksa käsittää tällästä käytöstä.

Mä ja mun mies ollaan kuulema huonoja, tehdään asioita isin mielestä väärin?, ja muutenki ollaa vaa nii perseestä..

Isi tykkää kyllä muitten vävyistä, mutta ei mun, ja en ymmärrä mitä helvettii minä tai mun mies ollaan tehty väärää? saan kuulla kokoajan että ''se puhu sitä ja tätä teistä'' :(
sen mä vaan sanon että ei helvetti mitkä perheenjäsenet mulla on..

Jos olisit, saattaisi sukusi olla vieläkin julmempi

http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194904042858/artikkeli/oma+perhe+kivitti+raskaana+olevan+naisen+kuoliaaksi+pakistanissa.html

" Pakistanissa kivitettiin tiistaina kuoliaaksi raskaana ollut nainen. Tapaus sattui Lahoren kaupungissa keskellä päivää ja silminnäkijöiden joukon edessä.
Kivityksen syy oli se, että nainen oli avioitunut rakastamansa miehen kanssa. 25-vuotiaan naisen perhe vastusti liittoa. Pakistanissa järjestetyt avioliitot ovat tavallisia.
Naista hakkaamassa ja kivittämässä olivat ainakin naisen isä ja veljet. Isä antautui teon jälkeen ja sanoi surman olleen kunniamurha. Pakistanilaispoliisit ovat kertoneet selvittävänsä, ketkä muut osallistuivat rikokseen.
Naisen ruumis luovutetaan hänen aviomiehelleen haudattavaksi."

Lisää islamia Suomeenkin, vaikka persunperkeleet vastustavat haittamaahanmuuttoa!

Mä en edes lotkauta korviani (miehen) sukulaisten puheille. Aina tavatessa saan kuulla piikittelyä ja vähättelyä, multa mm. kysellään, että milloin ajattelin hankkia oikean ammatin. Vastaan takaisin aina iloisesti ja hymyillen, en provosoidu yhtään. Kyllä kaikki ympärillä huomaavat, että kuka se oikeasti tyhjäpäinen on. ;)

Yhteistyössä