miks pitää aina kaikki jättää viimetippaan?! *hakkaa päätään seinään*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kävin uusiin e-pillerireseptin ja ne lähetti sen terkkarista suoraan tohon paikalliseen apteekkiin mikä on viiteen asti auki.
tänään pitäis ottaa eka pilleri,mut mä en tolla autolla uskalla sinne lähtee kun se alko työmatkalla täristään ja mies sano et pitäs renkaita kiristää..
kävellen en niin kauas lähde ja voi pjaska. mies tulee kotiin ehkä just viideks,et siihenkään ei voi luottaa et se lähtis käyttään tai et saisin siltä autoo :headwall: ja sit ollaan lähdössä kaupoille kauemmas ja siel olis apteekki kahdeksaan asti auki,mut se mun resepti on paikallisessa apteekissa :headwall:
että mua jurppii tää mun saamattomuuteni |O |O |O

seksi vie ja taksi tuo-biisi sopis tilanteeseen :xmas:
olishan se polleeta kurvata ku vanha mummu konsanaan TAKSILLA APTEEKKIIN :laugh: en nyt edes tiedä mikä tässä niin naurattaa,mut tyrskin tääl täsyin kun kuvittelen itseni siihen tilanteeseen :D

jokaisesta autosta pitäisi löytyä rengas avain vararenkaan lähettyviltä... mitä sillä vara renkaallakaan tkee jos ei oo rengasavaita....

anteeksi ei ollu tarkoitus mitenkään kettuilla...

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
jokaisesta autosta pitäisi löytyä rengas avain vararenkaan lähettyviltä... mitä sillä vara renkaallakaan tkee jos ei oo rengasavaita....

anteeksi ei ollu tarkoitus mitenkään kettuilla...

ei oo vararengastakaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä tilanteessa auto tärisee? Jarruttaessa?

ihan ajaessa..

Kuha tutisee menemään.. prumpruuuum...
anicar.gif

Yhteistyössä