MIKS PITÄÄ LÄHTEÄ JONNEKKI???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt ainaiseen menemiseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt ainaiseen menemiseen

Vieras
Onko hiihtolomalla PAKKO lähteä jonnekki??
Tuntuu että kaikki pakkaa autoja ja kärryjä ja mitä lie ja painattavat johki huitsii nii et hyvä että saavat auton ovet enää kiinni ku niin lastissa koko auto!
Ja kaikki kysyy niinku itsestänselvyytenä että mihin te menette hiihtolomalla?? Onko pakko mennä jonnekki? Myös nämä köyhät jotka valittavat ettei ole rahaa.. nekin lähtevät ties minne ajeleen.. bensahan maksaa.. mut silti valitetaan ettei ole rahaa, vaikka näyttää olevan matkustamiseen???

Meillä ei nyt niin kamalan köyhää ole, pärjätään silleen sopivasti, eli pikkumatka nyt ei maata kaatas. Mut onko pakko lähteä??Eikö nykyään voi vaan olla kotona ja ostaa vaikka tulppaanikimppu hiihotloman kunniaksi, käydä vähä ulkoilemassa omassa pihassa? Lapset vois ostaa vaikka lehdet kun niitä ovat kinunneet..

Sanokaa nyt että teitä muitakin on, jotka ei lähde yhtään minnekkään eikä tee yhtään mitään!

Mä tykkää olla tekemättä mitään. Mies taas mielellään lähtisi vähän jonnekin. Sukuloimassa sitten käydään, ja välillä pysytään kotona. Minusta on ihanaa vaan olla kotona! Kesälomallakin ihan inhottaa joutua lähtemään jonnkein.

Meillä mennään yleensä korkeintaan vähän sukuloimaan tai teinit käyvät omia retkiään.

Tämä vuosi on sillä tavalla poikkeus, että isot pojat ovat hankkineet töitä ja ovat sellaisilla päiväleireillä apuopettajina tai vahtivat serkkujaan.

Mutta minä, mies ja iltasarja ei toivon mukaan liikahdeta naapurikunnan kirpputoria kauemmaksi. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä työläämpää on lähteminen ja sitä vaikeampi on nukkua muualla kuin kotona.

Me oltiin ihan vaan kotona koko hiihtoloma, mä inhoon sitä lähtemistä ja ennen kaikkea sitä pakkaamista, mies tykkää kyllä reissata, mut saa mennä sit isompien lasten kanssa keskenään, jos menojalkaa alkaa vipattaa. Johtuu vissiin siit, että oon elämäni aikana niin monet kassit pakannut reissua varten, eli ei kiitos enää. Ehkä sitten, kun lapset ovat isompia. Kotona pääsee paljon helpommalla, kun toisten nurkissa. Ja niin rikkaita ei olla, että olisi varaa ottaa loma etelässä täysihoidolla, viihdyn erittäin hyvin kotona ja kotipihassa.