Miks pitää olla tällainen paska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sammakkoprinsessa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sammakkoprinsessa"

Vieras
Että ei saa itseään tsempattua laihtumaan. 10 kg pitäis saada pois mutta jos alkuun vaikka 5kg.

Tiedän olevani tunnesyöppö ja kun elämä potkii päähän niin lohduttaudun syömällä. Säälittävää tiedän.... Miehen kans ei kaikkein parhaiten mene noin niinkuin yleensä niin arvaatte varmaan miten sitten "lohduttaudun".

Olis kiva aloittaa lenkkeily, jumppa tai jotain mutta eipä siihen mahkua. Mies illat aina töissä ja lapsi pieni eikä hoitajaa ole helposti saatavilla.

Paska mikä paska olen....

[QUOTE="vieras";22797639]älä mollaa itseäsi. kyllä sitä aikaa vielä joskus on lähteä. lapsen kanssa voit lenkkeillä ja kotiin voi osatt jumppa dvd.n.[/QUOTE]

Jos tuo muru olis vielä rattaissa istuvan ikäinen niin lenkkeily olisikin helpompaa mutta kun ei. Kotona jumppaamiseen ei riitä motivaatio tiedän sen.

[QUOTE="aloittaja";22797686]Jos tuo muru olis vielä rattaissa istuvan ikäinen niin lenkkeily olisikin helpompaa mutta kun ei. Kotona jumppaamiseen ei riitä motivaatio tiedän sen.[/QUOTE]

Lapsi pulkkaan? Olisko sopivaa kerhoa lapselle, jonka aikana sä voisit harrastaa?

[QUOTE="vieras";22797721]Lapsi pulkkaan? Olisko sopivaa kerhoa lapselle, jonka aikana sä voisit harrastaa?[/QUOTE]

Lapsi on päivisin päiväkodissa ja itse töissä. Pulkkalenkkeilyä harrastetaan joka päivä ainakin sen verran kun mennään päikkyyn ja tullaan päikystä. Itse kuljen kävellen töihin. Matkaa tulee n. 2km per suunta (koti-päikky-työ)

Meillä kaikilla on omat taistelumme, joten älä liikaa itseäsi soimaa, vaikka tietenkin on hyvä, että haluat elää terveellisemmin. Ikinä ei kannata luovuttaa. Minulla ei ole ylipainoa, mutta elämässä on muita osa-alueita, joissa todellakin minun pitäisi skarpata. Ensimmäinen ja tärkein askel on se, että tiedostaakin ongelman, joten olemme ainakin askeleen lähempänä päämäärää. :) Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. ;) Tsemppiä!

Jonkinlaista karppausta ennen joulua yritinkin (vähensin leivän, perunan ym. syöntiä) ja kai se jotenkin tehos kun työkaveri kysyi olenko laihtunut 8ehkä jokusen kilon olinkin) mutta nyt kun miehen kans menee päin persettä niin eipä ole motivaatiota tuota jatkaa

Yhteistyössä