miks pitää stressata ja jännittää kaikkea...

29.01.2007
272
0
16
ärsyttää kun mie aina jännitän kaikkea mahollista ihan hirveesti. Esim. tulin eilen töissä kipeeksi ja jätin pomon pöydäle lapun etten tule aamulla, mutta meidän pitää silti soittaa pomolle. Noh, olin ihan paniikissa ku piti soittaa vaikka oon ihan oikeesti kipee, tulee vaan sellanen syyllinen olo että mitä jos se luulee etten ookkaan oikeesti kipeenä... :headwall: ja nyt ton puhelun jälkeenki on vielä jotenkii jännittynyt olo..
aargh, oonks mie pöpi vai onko kellään muulla tällästä??? :ashamed:

Kyllä mustakin tuntuu noin, vaikka olisin oikeesti kipee, niin silti luulen että muut ajattelee että lusmuan... Ja tulen erittäin hyvin juttuun kaikkien työkavereiden kanssa ja noin, mutta kait sitä on vaan itelleen niin kriiittinen...

sama juttu mulla. kerran mulle tapahtui työtapaturma ja käsi vaurioitui. en uskaltanut pomolle sitä sanoa, vaan pomon anoppi meni sanoo että "noita" tarvii lääkäriä. vaikka mut taksilla kuljetettiin sairaalaan ja vakuutusyhtiöltä tuli päätökset niin silti mietin että uskoivatko että mun käsi oikeasti oli loukkaantunut. :/

mä jännitin kans ennen kaikkea vastaavaa.
oon kans tänään joutunut soittamaan pomolle samasta asiasta, kuume nousi eilen illalla töissä.
mulla toi jännittäminen meni vanhemmiten ohi,vaik onhan se inhottavaa soittaa, et on kipeä... sitä aattelee sitä kiirettä mikä muille sinne tulee,kun yksi on poissa. mut sairastaahan ne työkaveritkin, osa on säännöllisesti "kipeitä".

eli siis odottelen lisää ikää :D
kiva kuulla että muillakin on tällästä...harmittaa kyllä vietävästi kun tiedän että töissä tulee olemaan tiukka päivä, mutta en viiti ite mennä sinne tartuttamaan muita ja saamaan itelleni vielä pahempaa tautia....lepään siis tänään ja katson asiaa huomenna uudestaan :)

Yhteistyössä