R
rouldi
Vieras
millään syntyä,mitkä ovat oikeat syyt siihen että vauva ei synny itestään taikka on siellä paljonkin yli lasketun ajan? Myönnän että nyt alkaa olee mun kärsivällisyys lopussa kun ei tämä meinaa millään lähteä syntymään.viikkoja nyt yli 41,ensinnäkään en halua että tämä kasvaa hirmu isoksi ja toisekseen en jaksa enää tätä odottamista,en enää edes saa öisin unta kun malttamattomana odotan jokohan kohta olisi aika lähteä.
2 aikasempaakin on kyllä mennyt yli että ei tämä sinällään ole mikään yllätys ja ei ole tarvinnut niitäkään käynnistää vaikka lähellä on ollut j
nkohan mussa jokin semmonen että mulla menisi luultavasti kaikki raskaudet yli?!
Ihan hyvin olen jaksanut odottaa tähän asti,mutta nyt pari viimestä päivää on alkanut olee kärsivällisyys loppu..nooh jokohan jo kohta sitten vihdoin Pääsisi taas siihen aah niin ihanaa ja pelottavaan synnytykseen.
2 aikasempaakin on kyllä mennyt yli että ei tämä sinällään ole mikään yllätys ja ei ole tarvinnut niitäkään käynnistää vaikka lähellä on ollut j
Ihan hyvin olen jaksanut odottaa tähän asti,mutta nyt pari viimestä päivää on alkanut olee kärsivällisyys loppu..nooh jokohan jo kohta sitten vihdoin Pääsisi taas siihen aah niin ihanaa ja pelottavaan synnytykseen.