marabou Aktiivinen jäsen 28.07.2005 10 502 1 36 02.02.2008 #1 Vettä sataa taas .. huoh. |O Odottelin kivaa ilmaa. . . mutta turhaan , aivan turhaan..
tike Aktiivinen jäsen 28.09.2004 4 722 0 36 02.02.2008 #2 Keskisesessä suomessa taitaa sataa hyvin märkää lunta, hellu just hurtat juoksutti ja sanoi et aika hurja keli...maassakin on varmaan 20cm sitä märkää kökköä.....
Keskisesessä suomessa taitaa sataa hyvin märkää lunta, hellu just hurtat juoksutti ja sanoi et aika hurja keli...maassakin on varmaan 20cm sitä märkää kökköä.....