MIKS taas sataa !!??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskisesessä suomessa taitaa sataa hyvin märkää lunta, hellu just hurtat juoksutti ja sanoi et aika hurja keli...maassakin on varmaan 20cm sitä märkää kökköä.....
 

Yhteistyössä