miks toi mun mies on niin ajattelematon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
välillä tuntuu että se kuvittelee et maailma pyörii juuri sinne minne hän päättää ja kaikki tapahtuu hänen takiaan.
mulla on tässä viimeinen lomaviikko käsillä ja toivoin et mies olis ottanut mun kanssa samaan aikaan pari viikkoa -sai itse siis päättää lomansa ajankohdan, mut ei, alotti tällä viikolla. no, parempi kai sekin kun ei mitään, mut se lähtee aamulla ja tulee illalla, ei oo meidän kanssa yhtään! no, enpä minäkään ole sitten kotiin jäänyt jupeamaan lapsen kanssa vaan on reissattu ja kuljettu, käyty kyläilemässä jne. mies kun käy sit kotona, niin kiukkusia puheluita et missä me ollaan!! olen sille sanonut, että hittooko minä siellä odottelen jos herra sattuis piipahtaan, en todellakaan. tästä suivaantuneena mies sitten vetäs ässän hihasta ja vei multa äsken auton!!!!! vaikka tasan tiesi et oon sopinu illalle kaks menoa. tokas vaan et "kyllähän sä reippaana tyttönä kävelläkin voit!" joo hei morjes, ekaan kyläpaikkaan 30km suunta, muihin lyhyempi.. ja kyllä todella ottaisin miehen auton, mutta mun ajokortilla ei sitä saa ajaa. en tajua mikä sitä vaivaa, ihan idiootiks muuttunu koko äijä!! ja sitä enemmän sitä kismittää mitä enemmän mä pistän hanttiin kun se yrittää alistaa mua kotiin. lähden kohta todellakin kävellen jonnekin, jään vielä hitto yökskin ja sit kun se soittelee perään niin sanon et en jaksanukaa kävellä enää kotii. hahhaa. tosi aikuismaista touhua, perhana!!!!

mulla taas mies oli ennen sellanen pussailusta " ei tykkäävä" mut ei oo enää. mikä lie hänelle tullu...rakastunu muhun ?? ihanaa kuitenkin. jaksamisia sulle. kyllä se elämä helpottuu kun mies saa lomaa.-

No miehet välillä on ! Tai ainakin toi mun mies. Jos olisin itse samassa tilanteessa niin kylmästi ottaisin sen miehen auton jos kerta avaimet on. Me tosin asutaan niin korvessa, että olis todella huonoa tuuria, että törmäis poliisiin ja mä olen liikutellut isoja ajoneuvoja sen verran, että uskoisin tutulla reitillä selviäväni esim pikkubussilla tai pienella kuorma-autolla. (Meillä on kyllä trkatoreitakin pihassa) Toisaalta saattaisin myös soittaa taksin ja ottaa rahat miehen hätävarakassasta. Mun mies on kasvatettu siihen ideologiaan, että mies on perheen pää ts. diktaattori. Mies on sanoutunut tuosta ideologiasta irti, mutta kyllä siitä jotain on selkäytimeen jäänyt. Mun pitää aina välillä muistuttaa etten ole ajatustenlukija ja meidän muiden tehtävä ei ole jatkuvasti olla vain häntä ja hänen tarpeitaan varten.

Niin, en muuten siis viitsisi olla niin lyhytpinnainen, mutta jos mies itse luutuaa pitkin kyliä, niin mitä sitä kotona vartoomaan. Eri juttu, jos olisi ollut yhteistä koti-iltaa vailla

oho, ihme ettei kukaan oo tullu vielä sanoon et "toinen nainen, varma tieto!!!" :D

kävin tossa tupakalla ja selvis, et mies vei autoni siksi, että tekee siihen jo kauan puhutun jarruremontin.. tosi kiva et tekee, mutta olis sanonu hiukan aikasemmin!!!!

meillä kans mies kasvatettu niin, että mies on perheen pää ja nainen seisoo kotona "nyrkin ja hellan välissä" ja vääntää tasaseen tahtiin mukuloita.. meilläkin mies sanonut, että ei sellaiseen ala, mutta tosiaan jostain selkärangasta se kuitenkin sillontällön tulee...

nyt sit vaan soitteleen kavereille et minne menis :D

Alkuperäinen kirjoittaja prkl:
oho, ihme ettei kukaan oo tullu vielä sanoon et "toinen nainen, varma tieto!!!" :D

kävin tossa tupakalla ja selvis, et mies vei autoni siksi, että tekee siihen jo kauan puhutun jarruremontin.. tosi kiva et tekee, mutta olis sanonu hiukan aikasemmin!!!!

meillä kans mies kasvatettu niin, että mies on perheen pää ja nainen seisoo kotona "nyrkin ja hellan välissä" ja vääntää tasaseen tahtiin mukuloita.. meilläkin mies sanonut, että ei sellaiseen ala, mutta tosiaan jostain selkärangasta se kuitenkin sillontällön tulee...

nyt sit vaan soitteleen kavereille et minne menis :D

niin siis tupakalla käydessäni naapuri tuli maininneeksi tosta jarruremontista, oli just puhunu miehen kans...

Siis mun mies ons kanssa juuri tuollainen ! Tekee omasta mielestään jotain hyvää, mut unohtaa kertoa tai kertoo viime tingassa ja olettaa että minä hymyillen kiitän, vaikka kaikki mun ja lasten suunnitelmat menisivät uusiksi. Kai tässä pitäis ajatustenlukijaksi ryhtyä niin välttyttäisiin näiltä turhilta riidoilta ja väärinkäsityksiltä...

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Siis mun mies ons kanssa juuri tuollainen ! Tekee omasta mielestään jotain hyvää, mut unohtaa kertoa tai kertoo viime tingassa ja olettaa että minä hymyillen kiitän, vaikka kaikki mun ja lasten suunnitelmat menisivät uusiksi. Kai tässä pitäis ajatustenlukijaksi ryhtyä niin välttyttäisiin näiltä turhilta riidoilta ja väärinkäsityksiltä...

aivan!!! ihanaa, en ole yksin :D

Yhteistyössä