Miks &%/?(&??=))=)(&/%( ton 5v likan elämä on niin /&&%)((/( vaikeeta!!!!?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
|O |O |O |O |O :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

joka helvetin ammu samaaaaaaaa huutamista perkele!!! milloin missäkin on jotain vikaa!

nyt show on käynnissä kun ei edes HETKISEN saanu kattoo lastenohjelmia kun pitäs lähtee tarhaan.

ja sit ku se loppu niin nyt mekkaloi kun kirjoitti nimeensä housuihin ja toinen i meni huonosti! elämä kaatu siihen paikkaan!! :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O " mä haluun sen pois" |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Oota vaan, kun pääsee kouluikään :D

Nimim. Revin karvat päästäni tuon DraamaDiivaPrinsessan kanssa.....

:hug:

" se i meni siihen toiseen kiiiiiiinnniiiiiiiii" |O |O |O |O |O |O *itkupotkuraivarit"

pitää vissii alottaa pukemaan jo 8:lta et keritää ysiks, koska 5 vailla puolikaan ei näköjää riitä :kieh: :kieh: :kieh:

" se meni ihan H:n näköseks" |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Kannattaa minimoida kaikki sellainen, mistä sota syttyy. Meinaan että jatkossa kannattaa laittaa säännöksi (ellei se siis jo ole) että arkiaamuina ei KOSKAAN saa katsoa televisiota. Näin siitä ei enää jonkun ajan kuluttua tarvitse NIIN paljon vääntää, vaikka alkuun ehkä tarvitseekin, sillä muksu varmaan kapinoi sääntömuutosta vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

" se i meni siihen toiseen kiiiiiiinnniiiiiiiii" |O |O |O |O |O |O *itkupotkuraivarit"

pitää vissii alottaa pukemaan jo 8:lta et keritää ysiks, koska 5 vailla puolikaan ei näköjää riitä :kieh: :kieh: :kieh:

" se meni ihan H:n näköseks" |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
meillä tänä aamuna sai Jannu (5v) raivarit, kun kehtasin yrittää hänelle meandi pilvipaitaa päälle. Tyttöjen paita, en laita!
:xmas:

Noh, ei siinä mitään, annoin periksi ja vaihdoin paidan... en jaksanut tapella :D

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kannattaa minimoida kaikki sellainen, mistä sota syttyy. Meinaan että jatkossa kannattaa laittaa säännöksi (ellei se siis jo ole) että arkiaamuina ei KOSKAAN saa katsoa televisiota. Näin siitä ei enää jonkun ajan kuluttua tarvitse NIIN paljon vääntää, vaikka alkuun ehkä tarvitseekin, sillä muksu varmaan kapinoi sääntömuutosta vastaan.

no se telkkarimöykkä ei kauaa kestäny mut tää nimikointimoka jatkuu ja jatkuu..

eipä oo aikasemmin tällästä mökää nostanu moisesta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

meillä tänä aamuna sai Jannu (5v) raivarit, kun kehtasin yrittää hänelle meandi pilvipaitaa päälle. Tyttöjen paita, en laita!

Noh, ei siinä mitään, annoin periksi ja vaihdoin paidan... en jaksanut tapella :D

se haluaa sen toisen kirjaimen pois niist housuista ja enkä mä saa ja se ei sovi tytölle ollenkaan

Meidän 5v:n raivarit tulee asioista joihin mä voisin vaikuttaa(" sinähän PUET minut..." , "Mehän MENNÄÄN sitä reittiä kuin MINÄ haluan...." tai "nyt me OSTETAAN vanukasta eikä jogurttia...") mutta en halua kun sitten meillä mentäis koko ajan 5v:n ehdoilla. esim. pukeminen silloin tällöin taikka reitin valitseminen joskus käyvät päinsä, mutta kun puistosta kotiin nälkäisten lasten kanssa pitäis mennä reittiä joka vie 15 min kauemmin niin ei vaan onnistu.
Joskus tuntuu että mä oon ihan tyhmä kun itse teen elämäni sen kanssa niin vaikeaksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Ai helkkari, mä luulin, että tää loppuu joskus. :/ Meillä oli kauhea mekkala aamulla 3-vuotiaan kanssa. |O

meil meni pitkän aikaa oikein näppärästi mut nyt on taas maanantaista asti huudettu joka aamu niin et tarhasta myöhäs sen 15min ainaki ja meil ei autolla mee ku 5min max.

Yhteistyössä