Miks tummatukkaiselle käy siniset silmät mut vaalealle ei ruskeat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sapiens
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sapiens

Vieras
Mikä siinä on juju että tummatukkaiselle kyllä sopii upeasti siniset silmät mutta ruskeat ei näytä hyvältä blondilla? Yleensä ottaen siniset silmät sopii parhaiten ihmislajille, mun mielestä ruskea sopii eläimille parhaiten.

Mun ystävä on blondi ja ruskeasilmäinen ja näyttää upealta! Myös hänen lapsensa ovat vaaleahiuksisia ainakin nyt pieninä + ruskeasilmäisiä nappisilmiä. Suloisia.

Ruskeat silmät aidolla blondilla ovat upeat. Yhdistelmä on harvinainen.

baby_girl_face_brown_eyes_child_11013_1280x960.jpg

Juu ei meidänkään lapset kyllä rumia oo ollenkaan, vaikka onkin molemmat ruskeesilmäsiä blondeja... kieltämättä yllätyin yhdistelmästä, olisin kuvitellut, että joko blondeja suht sinisillä silmillä tai sit isänsä tapaan kohtuu tummia ruskeilla silmillä, mut hah, eipäs ollutkaan!

Ruskeasilmäinen ja vaaleatukkainen on upea yhdistelmä.

On sellainen kansanomainen uskomus ja ehkä tottakin, miten ruskeasilmäiset vaaleaveriköt ovat puhdasverisiä itäsuomalaisia - siis sieltä kauempaa nykyrajan takaa syvältä Karjalasta. Koska idästä on joutunut muutenkin kulkemaan Suomeen (maitse) ajattelen aina ruskeasilmäisen vaaleatukan nähdessäni, että mistähän kaukaa hänen esi-isänsä ovat tulleet. Ja mitä tummemman ruskeat silmät sen säväyttävämpi vaikutus ainakin minulle.

Sinisilmäisyys ja vaaleaverisyys on enemmän eurooppalaisempaa perimää ja lähempänä Hitlerin arjalaisuutta.

No joo, kun tarkemmin ajattelee ja tuota shakirankin kuvaa katsoo, niin ruskeat silmät vaaleahiuksisella on outo yhdistelmä. Ja paras on vaaleat hiukset ja siniset silmät minunkin mielestäni. En pidä ruskeasilmäisiä naisia edes niin kauniina muutenkaan.

Taitaa jollain olla silmiensä kanssa jotain itsetunto ongelmia kun näitä silmiin liittyviä aloituksia saa lukea tämän tästä. Esim. just mikä on näistä silmien väristä kaunein jne. No meillä kaikilla on omat ongelmamme...

Ollaan sit harvinaisia oikein urakalla, itse olen juurikin ruskea silmäinen blondi (nykyään kyllä kaupan väreillä avustettuna, alunperin ilman) ja tytär on sinisillä silmillä ja ruskealla tukalla varustettu paketti.

Ruskeahan on kaikkein yleisin silmien väri maailmanlaajuisesti. Sinine ja vihreä harvinaisempia ja harmaa kaikkein harvinaisin. Suomen ja baltian maiden sekä Ruotsin alueella sinisilmäisyys on yleisempää mutta heti jo kun Saksaankin asti päästään niin ruskeita silmiä siellä on enemmän. Mä en ymmärrä mitä näiden mörrimöykkyjen sitten pitäisi tehdä jos kerran blondi+ruskeat silmät on ruma. Pitäskö heidän aina myrkyttää itsensä ppd:tä sisältävillä tummilla hiusväreillä vai?

Yhteistyössä