miks v**** sitä ei voi uskoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taare

Vieras
vaikka monta vuotta sanonut samoja asioita miksi niitä ei voi noudattaa? jos sanotaan älä revi puista/pensaista lehtiä tehdään se joka toinen päivä, älä keräile joka ikistä roskaa joka tielle sattuu on ne varmasti kädessä jne.... |O |O miksi siinä tiellä ei voi kävellä kävelijöiden puolella vaan hypitään pyöräilijöiden edessä ja meinataan jäädä alle jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
vaikka monta vuotta sanonut samoja asioita miksi niitä ei voi noudattaa? jos sanotaan älä revi puista/pensaista lehtiä tehdään se joka toinen päivä, älä keräile joka ikistä roskaa joka tielle sattuu on ne varmasti kädessä jne.... |O |O miksi siinä tiellä ei voi kävellä kävelijöiden puolella vaan hypitään pyöräilijöiden edessä ja meinataan jäädä alle jne...

Tämä on kuin minun kirjoittama. Meillä ipanat kiipee pihapuihin vaikka se on kielletty kaksi vuotta joka ikinen päivä. Ei voi kun vaan ihmetellä miten mene jakeluun kiellot siitä tai mistään muustakaan. Voi kun nuo lapsukaiset tajuisi, että pääsee niin paljon helpommalla kun vaan noudattais meidän aikuisten hyviä neuvoja =)

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Lupaa jotain kivaa jos osaa olla koko viikon nätisti? :whistle:

jos se edes sen tunnin muistais lupauksensa :whistle:

No, sitten kun on aikeissa tehdä jotakin "ei niin fiksua" niin muistutat siitä kivasta jutusta, jospa vaikka toimisi? ;)
Ton omani kohdalla oon huomannut että paremmin menee jakeluun hyvällä kuin pahalla, ainakin yleensä... :whistle:

Mä olen muutaman vuoden takonut noille meidän tenaville päähän mm. sitä, että reput viedään omaan huoneeseen koulupäivän jälkeen. Arvatkaapa, miten ne reput sinne meneekään... no mä en niitä vie, mutta joka päivä joudun samasta asiasta muistuttamaan. Jotkin asiat eivät vaan takerru sinne muistiin :|

Pitäisikö lopettaa ainainen sanominen. Minä nimittäin en jaksa enää tehdä itsestäni hassua höpöttäjää, joka saa höpöttää ihan itsekseen. Kyllä maailmakin opettaa, lapsuuden on määrä joskus loppua.

Ymmärrän lapsi liikuttaa, kokeilee, jää haavemaahan ym. Ei siinä äidin varoituksia kuunnella (aina) ja jos pienenä kuunnellaankin niin jossain vaiheessa lyödään ranttaliksi ja unohdetaan koko äiti.

Onneksi pienenä kokeilin pyörällä ajoa silmät kiinni ja minulle karjaisi täysin tuntematon mies -sen jälkeen olin omalla puolella pyörätietä ja silmät vaikka tulitikuilla auki. Eipähän ole tarvinnut aikuisena kokeilla, autolla... :D

:hug: Kaikille äideille, jotka rakastaa ja varoittaa -joita nalkuttajiksi vain haukutaan.

Yhteistyössä